Vista Windows Mail kan ikke finde mails ve~
Fra : Wiljan

Dato : 15-12-08 19:35

Hej

Jeg er ikke sikker på om det er denne grupper der er den helt rigitige...
men jeg prøver lige

Har fået en ny PC der kører Vista og der følger Windows Mail med.
Så har jeg importeret mine gamle mails fra XP der brugte Outlook Express
Så langt så godt og egentligt virker det hele, MEN hvis jeg sørger efter
mail i mine mapper så finder Windows Maill dem ikke
Det vil sige nogel finder den andre ikke og der er ikke koncekvent... og det
er selv om der alle er i indbakken og ment kanåbnes og læses udne problemer

Hvad kan være problemet?
Er der formange mail på mit system.?
Hvar importeret noget der ligne 10GB mail dogf spredt ud i diverse mapper

Måske er det et kendt problem... og kendt løsning (det håber jeg)

Hilsen Wiljan

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-08 19:48

Fra : Wiljan

Dato : 15-12-08 20:38

Flyttet til News:dk.edb.internet.software.mail+news