MS Windows
briani 27239
Restore med Norton Ghost 12
Fra : Kurt G

Dato : 14-12-08 21:46

Jeg har med Norton Ghost 12 (NG12) lavet en del backupfiler med navnene
*.gho (og nogle andre store filer hedder *.ghs).
Imidlertid har jer først nu behov for at bringe dem tilbage til en kopi af
den oprindelige harddisk.

Da denne harddisk ikke skal bruges i den maskine, som jeg har NG12
installeret på og jeg desuden i øjeblikket ikke har adgang til den rette
maskine, vil jeg gerne om jeg kan lave harddisken ved at anbringe den i en
USB-box!

Jeg har læst i manualen, men har ikke fundet noget, som forklaret hvordan
man gør det.

Spårgsmålet er nu om det overhovedet kan lade sig gøre og hvordan?
Kan nogen hjælpe?

Mvh Kurt

Fra : Rado

Dato : 15-12-08 12:38

On Sun, 14 Dec 2008 21:46:10 +0100, "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net>
wrote:

> [...]
>maskine, vil jeg gerne om jeg kan lave harddisken ved at anbringe den i en

Hvis Ghost kan lægge indholdet af imaget over på disken via USB, burde
det ikke være noget problem. Men ellers kan du jo bare installere
disken midlertidigt i maskinen du har, mens du foretager kopieringen.
Se iøvrigt tråd fra 13/12 om at lave partitionen aktiv:

"Kan ikke sætte disk til Primær ved kopiering af Image via USB"

--
Rado

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-08 14:51

Rado wrote:
> [...]

Det er hans egen tråd. Han starter en ny hver dag

Mvh Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-08 15:01

Ebbe (7000) wrote:

> Det er hans egen tråd. Han starter en ny hver dag

man kunne tro det var et spøgelse

Fra : Kurt G

Dato : 16-12-08 14:48

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
KLIPPET
> [...]
> det ikke være noget problem. Men ellers kan du jo bare installere
> disken midlertidigt i maskinen du har, mens du foretager kopieringen.
Det er desværre ikke muligt, da den i PC-en er en SATA-disk.
Mvh Kurt