mail starter automatisk op - hvor helgolan~
Fra : samir

Dato : 14-12-08 03:40

hej,

jeg har instaleret avast til mac og haft aktiveret email-support. Det
resulterer jo så i at hvergang jeg starter macen op, så starter mailen
også op. Og det er lidt irriterende. Har nu været ende alle tænkelige
steder og slå email-suppert fra og sikret mig at mailen heller ikke
figurerer i login-kontoen.

men den starter stadig automatisk op.

så hvor er der ellers af steder man kan pille for at slå denne her
autoopstart fra?

samir

Fra : Jonas Bo Jalling

Dato : 14-12-08 18:32

samir skrev:
> [...]
> figurerer i login-kontoen.
>
> men den starter stadig automatisk op.
>
> så hvor er der ellers af steder man kan pille for at slå denne her

Hej Samir,

Kan du ikke slå det fra i Systemindstillinger -> Konti -> Log ind-emner,
under dit brugernavn? Det kan jeg på min, men om avast piller andre
steder skal jeg ikke kunne sige.

Mvh Jonas