DVI Dummy?!
Fra : Esben

Dato : 09-12-08 18:27

Jeg savner en DVI dummy el lign der overbeviser min ARD fjernstyrede G5
)og snart en Mini) om at den har alle skærmopløsninger til rådighed.
Endvidere vil fx Roxio Toast ikke starte op hvis der ikke har været
skærm på helt forbi login vinduet. Jeg ved ikke om der er andre ting der
laver samme nummer.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Per Jensen

Dato : 09-12-08 21:02

Esben wrote:
> [...]
> Endvidere vil fx Roxio Toast ikke starte op hvis der ikke har været
> skærm på helt forbi login vinduet. Jeg ved ikke om der er andre ting der

Har du prøvet SwitchResX ?

// Per.

Fra : Esben

Dato : 09-12-08 22:56

Per Jensen <news@removethepigzapro.dk> wrote:

> Har du prøvet SwitchResX ?

Mange år sinde jeg har set det program - men det løser nok ikke mit
Toast problem... Tror jeg prøver med et DVI-VGA kabel om det kan snyde
den...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad