UT3 dedicated server
Fra : Kent Friis

Dato : 13-12-08 15:48

Er der nogen der har erfaring med UT3 dedicated server?

Jeg forsøger at sætte en UT3 dedicated server op for min lillebror.
Selve UT3 serveren starter fint (jeg har ikke testet om man også
kan spille, sidder 80km fra serveren), men der skal også noget
administrations-halløj til, så man ikke skal rette i konfig-
filer hver gang man vil skifte mellem deathmatch og capture the
flag...

Jeg har så downloadet UT3 WebAdmin fra http://ut3webadmin.elmuerte.com/,
og pakket den ud samt ændret

ListenPort=8080
bEnabled=true

i /home/ut3/.Unreal\ Tournament\ 3/UTGame/Config/UTWeb.ini

Men serveren lytter ikke på port 8080, og den skriver heller ikke
noget om "Webeb Server Created" som den skal iflg. dokumentationen.

Det eneste den skriver om "web" er:
Log: GConfig::LoadFile has loaded file: ../UTGame/Config/UTWeb.ini

Er der nogen der kan hjælpe mig videre? Enten med hvordan man får
UT3 WebAdmin til at virke, eller med et alternativt administrations-
værktøj?

Serveren kører Debian, spillerne (når engang serveren bliver klar til
at de kan spille) kører XP.

Mvh
Kent

.... for katten.

Fra : Stig Sørensen

Dato : 13-12-08 12:03

On 13 Dec., 15:47, Kent Friis <nos...@nospam.invalid> wrote:

> Er der nogen der kan hjælpe mig videre? Enten med hvordan man får
> UT3 WebAdmin til at virke, eller med et alternativt administrations-
> værktøj?

Jeg ville benytte SSH adgang.
Lav en googling på "debian ssh" eller via "apt-cache search ssh"

Stig

http://makeitwork.dk/ImgResize/
http://www.billig-scooter.dk

Fra : Kent Friis

Dato : 13-12-08 20:59

Den Sat, 13 Dec 2008 11:02:34 -0800 (PST) skrev Stig Sørensen:

> Jeg ville benytte SSH adgang.
> Lav en googling på "debian ssh" eller via "apt-cache search ssh"

Nu er det ikke at få adgang til maskinen der er problemet (ssh kører
fint), men at få noget grafisk administration af selve UT3, så en
flok Windows-folk selv kan vælge gametype, bane, osv.

Alt det som den der starter et netværksspil sætter op inde i UT3
når han starter spillet, men på en dedicated server.

Mvh
Kent

.... for katten.