MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
sort skærm
Fra : Poul Skovning

Dato : 08-12-08 12:40

Jeg har haft strømafbrydelse og dermed sort skærm og mørkt i hele
huset midt i en aflytning af RTL radio.
Næste dag er der "ingen signal " til skærmen.
Jeg har genstartet og ctrl+atl+del.
Det lyder til at hdd starter
Hvad gør jeg for at få gang i det igen.
vh. Poul

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-12-08 23:36

Poul Skovning (slet TP7WZ) skrev bl.a.:

**BEMÆRK FUT!**

> [...]
> huset midt i en aflytning af RTL radio.
> Næste dag er der "ingen signal " til skærmen.

Prøv at tage ledningen ud af stikkontakten og tryk så på startknappen. Tænd
herefter normalt igen. Tag gerne alt ekstraudstyr fra maskinen, f.eks. net,
telefonkabel, printer osv.

Hvad skyldes strømafbrydelsen, måske der er tale om lynskade?

Ps, det er den forkerte gruppe, denne omhandler windows. Så jeg har sat FUT
til den rigtige gruppe, som er hardware.

Claus