IE bruges til specifik webadresse
Fra : ___P.Sir

Dato : 13-12-08 11:46

En webside jeg af og til bruger kan kun åbne i IE, og jeg bruger
ellers Firefox.
Hvordan får jeg sat den op til - når jeg dobbeltklikker på genvejen -
at åbne netop denne webadresse i IE (7.0), når nu Firefox er sat som
standardbrowser?
Det drejer sig om http://aelling-online-tv.dk/....?
preben

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-12-08 20:11

___P.Sir skrev:

>Hvordan får jeg sat den op til - når jeg dobbeltklikker på genvejen -
>at åbne netop denne webadresse i IE (7.0), når nu Firefox er sat som
> [...]

Lav en genvej til "C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe"
http://aelling-online-tv.dk

altså et mellemrum mellem genvejen til progemmet og adressen

Hvis din IE er installeret i en anden mappe ændrer du
"C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe" til hvor den så er placeret

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 13-12-08 23:37

___P.Sir skrev:
> [...]
> Hvordan får jeg sat den op til - når jeg dobbeltklikker på genvejen -
> at åbne netop denne webadresse i IE (7.0), når nu Firefox er sat som
Jeg har lige prøvet at åbne siden i firefox. Der var tilsyneladende
ingen problemer…

Mvh
Benjamin R. Giversen

--
Nu med hjemmeside: www.brgiversen.dk
Ja tak til frivillig organdonation.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-12-08 01:49

___P.Sir skrev:

> Hvordan får jeg sat den op til - når jeg dobbeltklikker på genvejen -
> at åbne netop denne webadresse i IE (7.0), når nu Firefox er sat som
> standardbrowser?

Hvis jeg åbner "Funktioner" i Firefox får jeg denne mulighed:

"Vis altid denne side i IE"

Jeg har så osse tilføjelsen "IE View" installeret - ved ikke om dét er
nødvendigt...
Hans
www.zofiaoghans.dk