IE7 og java....
Fra : Disney

Dato : 12-12-08 14:09

Jeg har problemmer med at få java og netbank til at virke sammen i IE7.
efter en update virkede intet med java i IE7, men med firefox virkede det.
Nu har jeg en gamle java på maskinen, men så virker min ene netbank
(eikbank) ikke. Men nordea virker. Ligeså snart jeg tager den sidste nye
java, fra java.com er der intet der virker.
Hvad kan der være galt?
Jeg har kigget i indstillinger og alle andre steder jeg kan tænke på. De 2
bank hotlines kunne ikke lige hjælpe....

MVH
Jens

Fra : Lars Christensen

Dato : 12-12-08 14:34

On Fri, 12 Dec 2008 14:09:01 +0100, "Disney"
<disney__dkfjerndette@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Jeg har kigget i indstillinger og alle andre steder jeg kan tænke på. De 2
>bank hotlines kunne ikke lige hjælpe....

Jeg har også lige prøvet at lave en update med Java. Det får min
maskine til at gå i sort og genstarte. Det samme skete med samme
version af javaen dengang den var i Beta. Så jeg har straks foretaget
en nedgradering til den forrige version. (afinstalleret den nye) Jeg
kunne godt logge ind på Nordeas netbank før den gik i sort.

--
Livet er for kort til at undgå persille

Fra : Lars Christensen

Dato : 12-12-08 14:40

On Fri, 12 Dec 2008 14:34:09 +0100, Lars Christensen
<jaja@givmigspamiminskraldespand.invalid> wrote:

> [...]
>en nedgradering til den forrige version. (afinstalleret den nye) Jeg
>kunne godt logge ind på Nordeas netbank før den gik i sort.

Glemte lige at sige at jeg også bruger Firefox.
--
Livet er for kort til at undgå persille

Fra : Disney

Dato : 12-12-08 16:03

"Lars Christensen" <jaja@givmigspamiminskraldespand.invalid> skrev i en
meddelelse news:scq4k45mhlb80bllpsi81gfdogp59frlq6@4ax.com...

> Glemte lige at sige at jeg også bruger Firefox.
> --
> Livet er for kort til at undgå persille

Jeg kan godt få det til at virke i firefox, men i IE gå det helt galt

Jens