Netbank i Firefox
Fra : Erik K.

Dato : 10-12-08 21:59

Jeg vil gerne gå over til Firefox 3, men det er noget bøvlet med netbank. -
Den vil ikke tage nøglen, som Explorer gør det, og så skal der logges ind
hver gang uden nøgle. - Jeg har Lån & Spar Bank.
- Nogen løsningsforslag, eller er det helt umuligt?

Mvh
Erik

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-12-08 23:20

Erik K. skrev:
> Jeg vil gerne gå over til Firefox 3, men det er noget bøvlet med netbank. -
> Den vil ikke tage nøglen, som Explorer gør det, og så skal der logges ind
> hver gang uden nøgle. - Jeg har Lån & Spar Bank.

Lån & Spar Banks netbank virker fint i Firefox. Men hvis jeg
ikke blander to ting sammen, kan der vist være et problem,
hvis nøglen først har været installeret i Internet Explorer.
Prøv i første omgang at kopiere (ikke flytte) nøglen over i
Firefox' programmappe. Og hvis det ikke hjælper, så kontakt
Lån & Spar Banks support.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Per H

Dato : 11-12-08 00:44

On Wed, 10 Dec 2008 23:20:15 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

>Lån & Spar Banks netbank virker fint i Firefox. Men hvis jeg

I EIK banken benytter jeg begge browsere.
Man kommer ind på loginsiden hvor den første gange beder om et
brugernummer, Det som man har fået af banken.) og wupti, så gemmer
begge browsere, det der hvor det skal bruges.

Men det er jo ik sikker at det er ´sådan i alle banker.

per

Fra : Jørgen

Dato : 11-12-08 13:05

Erik K. skrev:
> [...]
> hver gang uden nøgle. - Jeg har Lån & Spar Bank.
> - Nogen løsningsforslag, eller er det helt umuligt?

Jeg har eksporteret fra eksplorere over på en diskette / sub stik og
importeret til firefox Nørresundby bank

Ny kredit er de bare kopieret og så virker den fin

fra
Jørgen

Fra : Erik K.

Dato : 11-12-08 14:42

Jeg har forhørt mig hos Lån & Spar hotline, og der skal en ny nøgle til,
beregnet til Firefox, som de gerne sender til mig. - Den oprindelige nøgle
er lavet specielt til Explorer og virker ikke i andre browsere af
sikkerhedsmæssige hensyn.
- Tak for svarene.