Dato ændres til Skype-telefonnummer
Fra : Søren Nielsen

Dato : 09-12-08 17:43

Hej

Hvad vil det kunne skyldes, hvis man sidder og skriver en mail på TDC Online
(Webmail) og alle datoer i teksten (f.eks. 12.08.08) af en eller anden årsag
oversættes et til Skype-telefonnummer og sætter +45 foran, så datoen ændres
til +45120808?

Det umiddelbare og åbenlyse svar ville jo være, at Skype ændrer på dette
format, men det program har aldrig været installeret (ifølge spørgeren) og
så var mit næste forslag jo extension/udvidelse i browseren, virus, mallware
eller andet snask, der laver dette. Jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke
lige fik fat i hvilken browser det var galt med og om det gjaldt for alle
browsere.

Er der nogen, der har et rigtig godt forslag eller har oplevet dette på TDC
Online?

Søren

Fra : Per

Dato : 09-12-08 23:29

Søren Nielsen wrote:
> [...]
> var galt med og om det gjaldt for alle browsere.
>
> Er der nogen, der har et rigtig godt forslag eller har oplevet dette

Der må have været installeret Skype på omhandlende Pc på et eller andet
tidspunkt.

Man har bare ikke fået afinstalleret det ordentligt.

Skype giver mulighed for et plug in til ihvertfald IE der netop gør, hvad du
beskriver - det skal du få deaktiveret.

Internet Explorer: funktioner - administrere tilføjelsesprogrammer -
aktiver eller deaktiver - find det relevante med Skype

mvh. Per

Fra : MooreHojer

Dato : 10-12-08 03:41

> Skype giver mulighed for et plug in til ihvertfald IE der netop gør,
> hvad du beskriver - det skal du få deaktiveret.

Den findes også til Firefox

Firefox: funtioner - tilføjelser -udvidelser
find den der hedder noget med Skype, vælg og tryk på enten deaktiver eller afinstaller

--
MooreHojer