Hvad skete der lige med Spymac?
Fra : Steen BJ

Dato : 06-12-08 01:41

Jeg besøgte for længe siden Spymac, da siden tilbød webmail, og diverse
Mac-rygter.

I dag ville jeg så prøve igen, og hvad ser man?

En slags Youtube-kopi...og ikke af den fede slags?

Ja ja, der kan vel gå ned af bekke, for selv den bedste

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-12-08 09:34

Steen BJ <isteen@gmail.rygeloven.com> wrote:

> [...]
>
> En slags Youtube-kopi...og ikke af den fede slags?
>
> Ja ja, der kan vel gå ned af bekke, for selv den bedste

de var vist aldrig "de bedste" ... de havde et par sagtige rygter lige i
starten og så gik det ellers end af bakke ..

/thomas

Fra : Steen BJ

Dato : 06-12-08 13:07

> de var vist aldrig "de bedste" ... de havde et par sagtige rygter lige i
> starten og så gik det ellers end af bakke ..
>
> /thomas

Ja det var vist mere hoaxes end seriøse nyheder der kom fra den kant,
men at det ligefrem skulle falde ned på "sexy videos" stadiet

Fra : Peter BP

Dato : 06-12-08 18:58

> Ja det var vist mere hoaxes end seriøse nyheder der kom fra den kant,
> men at det ligefrem skulle falde ned på "sexy videos" stadiet

Jeg græder tørre tårer. SpyMac kom til verden som pop-Mac-site på et
bevidst forfalsket rygte. Jeg har ikek haft meget til overs for dem
siden jeg fandt ud af dette.

--
"Another difference between Milton and myself is that everything
reminds Milton of the money supply. Well, everything reminds me of