Oplyste billeder i hovedlinks...
Fra : mail.frederik@gmail.~

Dato : 05-12-08 07:47

Jeg har ikke søgt meget efter dette emne da jeg simpelthen ikke ved
hvad det heddet. Forklaring følger...
Jeg har en forside, hvor linket FORSIDE er oplyst på en linkbane med
hovedemner hvor fire links står. Når jeg så vælger for eksempel OM fra
denne linkbane, vil jeg gerne have OM er oplyst (Disse links kommer i
form af billeder) istedet for FORSIDE og når jeg placerer musemarkøren
over FORSIDE skal dette billed replaceres med forside_hover_btn.jpg og
igen hvis jeg klikker på FORSIDE skal dette billed oplyses i form af
forside_selected_btn.jpg og alle andre links består af %
%_inactvive_btn.jpg...

Nogle der kan sende mig på sporet her?

Med venlig hilsen
Frederik Smith
mail.frederik@gmail.com

Fra : Birgit Holme

Dato : 05-12-08 16:57

wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> igen hvis jeg klikker på FORSIDE skal dette billed oplyses i form af
> forside_selected_btn.jpg og alle andre links består af %

Kan du ikke lige give os linket til den side du omtaler?
Så vil det være nemmere at forstå.

/Birgit

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne