Hvordan
Fra : xskrappypof@sol.dk

Dato : 05-12-08 14:35

Jeg er ikke den store ørn udi teknik-kunsten, så hvis I vil hjælpe
mig, så duer det ikke med en masse tekniske forklaringer. Men hvis der
er én, der kan forklare mig hvad jeg skal gøre, så bliver jeg meget
glad

Mit problem er: når jeg klikker på et link, f.eks. fra en e-mail, så
åbner computeren jo en ny internetside (browservindue?). Problemet er,
at min computer nu er begyndt at åbne disse vinduer, så de er meget
meget små, så jeg HVER gang skal op og klikke på maksimer. Hvordan får
jeg min dumme computer til at åbne vinduerne helt op af sig selv HVER
gang? (den er først begyndt at gøre det her for en uges tid siden.
Førhen åbnede den altid vinduerne helt op)

På forhånd tak for hjælpen c",)

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-12-08 22:47

xskrappypof@sol.dk skrev :

> [...]
>at min computer nu er begyndt at åbne disse vinduer, så de er meget
>meget små, så jeg HVER gang skal op og klikke på maksimer.

Du skal ikke maximere vinduet, men derimod trække i siderne, til
det fylder det du ønsker.

Så husker IE den størrelse indtil du havner på en side, der vil
bestemme browservinduets størrelse, så må du gøre det igen.
--
Kerim

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 06-12-08 07:29

<xskrappypof@sol.dk> skrev

> Hvordan får
> jeg min dumme computer til at åbne vinduerne helt op af sig selv HVER
> gang? (den er først begyndt at gøre det her for en uges tid siden.

Supplement til Kerims svar:
Træk vinduet ud til den størrelse du ønsker og luk så vinduet ned igen, mens
det har den ønskede størrelse.
Så skulle den huske det.

Fra : xskrappypof@sol.dk

Dato : 06-12-08 11:18