Holde styr på iPhone-programmer
Fra : Henrik Münster

Dato : 02-12-08 12:23

Der er simpelthen så mange spændende programmer til iPhone. Jeg har
efterhånden adskillige skærmbilleder med dem, så det er ikke til at
finde rundt i dem. Hvordan holder man styr på dem? Det er faktisk ret
besværligt at flytte rundt på dem, men den eneste løsning er vel at
forsøge at lave et system, så de står i en logisk rækkefølge? Ja, og så
må man vel luge ud i dem, så man kun har dem med, man har brug for.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jesper Lund Stocholm

Dato : 02-12-08 14:01

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote in news:1irbmau.1jm4anqa0aqs8N%
henrik@muenster.dk:

> [...]
> forsøge at lave et system, så de står i en logisk rækkefølge? Ja, og så
> må man vel luge ud i dem, så man kun har dem med, man har brug for.

Min metodik er:

1. skærm: applikationer jeg bruger dagligt
2. skærm: applikationer jeg bruger en gang om ugen
3. skærm: applikationer jeg bruger sjældnere

(og så rydder jeg op og re-evaluerer ca. hver 2.-3. uge)

--
Jesper Lund Stocholm
http://lundstocholm.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-12-08 14:13

Jesper Lund Stocholm <jls2008@lundstocholm.invalid> wrote:

> [...]
>
> 1. skærm: applikationer jeg bruger dagligt
> 2. skærm: applikationer jeg bruger en gang om ugen
> 3. skærm: applikationer jeg bruger sjældnere

Det lyder meget fornuftigt. Jeg er oppe på 6-7 skærme i vild forvirring,
og det er ikke hensigtsmæssigt. Jeg havde også forestillet mig noget med
at arrangere efter kategori:

1. skærm: Standardprogrammerne.
2. skærm: De "fornuftige" programmer, jeg selv bruger.
3. skærm: Spil, som jeg bruger lidt selv, men som især bruges af
børnene, hvis de keder sig et sted. Ofte beder de selv om at låne min
iPhone for at spille Air Hockey eller sådan noget. Det er jo ikke helt
dumt at kunne bruge den til at underholde børn, når man f.eks. venter på
maden på en restaurant eller kører i bil.

> (og så rydder jeg op og re-evaluerer ca. hver 2.-3. uge)

Sletter du så også fra iTunes på din computer? Jeg har efterhånden
adskillige ordbøger og adskillige konverteringsprogrammer. De er rare at
have, men jeg bruger dem ikke ligefrem tit. Problemet er, at jeg ikke
har brugt dem så meget, at jeg kan beslutte mig for, hvilke der er
bedst.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jesper Lund Stocholm

Dato : 04-12-08 20:32

Henrik Münster skrev:
> [...]

> have, men jeg bruger dem ikke ligefrem tit. Problemet er, at jeg ikke
> har brugt dem så meget, at jeg kan beslutte mig for, hvilke der er

Jeg har faktisk ikke slettet et program fra iTunes endnu, men jeg
skifter lidt imellem hvilke programmer, der bliver synkroniseret til min
iPhone.

--
Jesper Lund Stocholm
http://lundstocholm.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-12-08 23:58

Jesper Lund Stocholm skrev:

> Jeg har faktisk ikke slettet et program fra iTunes endnu, men jeg
> skifter lidt imellem hvilke programmer, der bliver synkroniseret til
> min
> iPhone.

Det er nok den bedste løsning. Så kan man jo slette programmer hen ad
vejen, når man har besluttet sig for, hvilke man vil bruge fremover. Det
kunne bare være rart, hvis der var mulighed for at organisere dem lidt
f.eks. i iTunes.
--
Mvh. Henrik Münster, Esbjerg