iPhone og nu også Unotel, men køb
Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-12-08 11:10

Dagens nyhed er at monopolet er brudt, og Unotel tager imod bestillinger
på iPhone.

Men hvor man kan man købe den billigst uden abonnement, for dér hvor jeg
kommer er der WiFi-dækning?

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-12-08 12:02

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Dagens nyhed er at monopolet er brudt, og Unotel tager imod bestillinger
> på iPhone.
>
> Men hvor man kan man købe den billigst uden abonnement, for dér hvor jeg
> kommer er der WiFi-dækning?

Jeg hader at lyde som en Apple fanboy hele tiden ... men here goes.
Fidusen er jo netop at du er online hele tiden .. især mht. google maps
og gps .. og mail, og alt det andet. Og det går fløjten hvis du ikke har
et godt data abb.

Men igen, det er min måde at bruge min iPhone på .. ikke nødvendigis de
vises sten ..

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-12-08 12:23

> [...]
> et godt data abb.
>
> Men igen, det er min måde at bruge min iPhone på .. ikke nødvendigis de

Jeg får lige lejlighed til at bruge dette for mig ikke vante udtryk:
ymmv

Jeg har Internet-grænsesnit til alt hvad jeg bruger i dag. Og computere
overalt. Så jeg behøver ikke en iPhone.

Men måske skulle jeg bare købe en iTouch, men lommerne er ikke store nok
til både en mobiltelefon og en iTouch.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-12-08 13:05

Det sjove er, at en iPhone koster det samme alle steder. Nu har Telia jo
lavet flere forskellige abonnementer, men jeg forstår slet ikke fidusen
i det. Når abonnementet bliver billigere, bliver telefonen dyrere. Ser
man på udgiften over de første 6 måneder, er den altid kr. 4.700,- til
kr. 4.900,- uanset abonnementsform for en 16 GB. Unotels pakke ender da
også på kr. 4.887,- efter 6 måneder. Nu gider jeg ikke studere Unotels
abonnement, men vælger man de billigere fra Telia, så risikerer man at
skulle betale ekstra for samtaler og SMS, så udgiften efter 6 måneder
ender med at være højere. Det bedste er derfor at vælge det oprindelige
iOn, hvor mest muligt er inkluderet i prisen.

Vi har godt nok talt lidt om det

> Jeg får lige lejlighed til at bruge dette for mig ikke vante udtryk:
> ymmv
>
> Jeg har Internet-grænsesnit til alt hvad jeg bruger i dag. Og computere
> overalt. Så jeg behøver ikke en iPhone.

Det er nemlig det. Vi har alle forskellige behov. Morten Reippuert har
jo lige skrevet, at han ikke kan se det store behov for WiFi, da der
alligevel ikke er dækning, når man er ude i verden. Andre har det som
du, at de som regel færdes, hvor der er WiFi.

> Men måske skulle jeg bare købe en iTouch, men lommerne er ikke store nok
> til både en mobiltelefon og en iTouch.

Og så er vi tilbage ved plan A: En iPhone
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-12-08 19:15

> Det sjove er, at en iPhone koster det samme alle steder.

.... og det ser ud til at gælde andre mærker der kan det samme. De koster
jævnt hen det samme.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Snorre Berg

Dato : 02-12-08 08:45

Flemming Rubini skreiv:

> [...]
> overalt. Så jeg behøver ikke en iPhone.
>
> Men måske skulle jeg bare købe en iTouch, men lommerne er ikke store nok

YPSMV

Your pocket size may vary.

Fra : KentBM

Dato : 01-12-08 20:59

Thomas von Hassel skrev:
> [...]
> et godt data abb.
>
> Men igen, det er min måde at bruge min iPhone på .. ikke nødvendigis de
Jeg har en HTC TyTN II, som jeg kun bruger som almindelig telefon. Men
den kan bruge 3G, sende MMS og bruges som modem.

Jeg har nogle gange siddet hjemme og brugt internet på telefonen enten
via trådløs eller USB og den er simpelthen for dårlig. Microsoft har
leveret et meget dårligt produkt (win 6.1). Elendig browser og
medieafspiller.

Efter at have prøvet en iTouch i en butik kunne jeg god blive vant til
at have en sådan iTouch eller iPhone. Heldigvis har jeg ikke råd i
øjeblikket, men jeg forstår begejstringen.

--

Kent