Hvordan får man mail ned fra
Fra : Lyrik

Dato : 30-11-08 17:09

Der er en option der hedder at postprogrammet kan lade posten blive
liggende på serveren. Hvis nu postprogrammet bliver slettet, hvordan får
man så den post ned igen som ligger på serveren? Man får den jo kun via
"send og modtag" det giver jo kun ny post?
Altså hvordan får den ned igen og igen?
--
MvH
Jens

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-11-08 20:25

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> [...]
> man så den post ned igen som ligger på serveren? Man får den jo kun via
> "send og modtag" det giver jo kun ny post?

Synkroniser postkasser?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Lyrik

Dato : 30-11-08 20:37

Den 30.11.2008 kl. 20:24 skrev "Henrik Münster" <henrik@muenster.dk>:

> Synkroniser postkasser?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,
?????????????

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-11-08 20:51

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> ?????????????

Ja, undskyld, den skulle egentlig ikke have været sendt. Man kan vælge
at synkronisere postkasserne i Mail, så indholdet på server og computer
er ens, men det gælder kun IMAP-konti, så vidt jeg kan se. Jeg går ud
fra, at du taler om en POP3-konto. Jeg ledte lidt videre, men jeg kunne
alligevel ikke finde en løsning på dit problem.
Er du sikker på, at den ikke henter de e-mail, der ligger på
serveren? Jeg har en idé om, at en POP3-server ikke kan markere e-mail
som ulæste eller læste. Den information ligger i dit e-mail-program på
computeren. Hvis du må indstille alt forfra, mangler den information, og
alle e-mail på serveren bliver hentet som ulæste.
--
Henrik Münster
Esbjerg