MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ændre drev størrelser
Fra : Janner

Dato : 02-12-08 17:50

Min bærbare render snart tør for plads, er der en SIKKER og nem måde at
mindske E drevet således jeg kan få mit drev større?

På forhånd tak

Fra : Henning

Dato : 02-12-08 18:55

On Tue, 2 Dec 2008 17:49:49 +0100, "Janner"
<baumspieler@NOTVALID.NONO> wrote:

>Min bærbare render snart tør for plads, er der en SIKKER og nem måde at
>mindske E drevet således jeg kan få mit drev større?

Kor sagt - Nej! Alle metoder anbefaler du tager backup, intet er
sikkert når du roder med data.

Fra : jos

Dato : 02-12-08 20:00

Henning wrote:

> Kor sagt - Nej! Alle metoder anbefaler du tager backup, intet er
> sikkert når du roder med data.

Men Partition Magic har efter flere års brug, ALDRIG snydt mig!

finn

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-12-08 20:56

"Janner" <baumspieler@NOTVALID.NONO> skrev i meddelelsen
> Min bærbare render snart tør for plads, er der en SIKKER og nem måde at
> mindske E drevet således jeg kan få mit drev større?
>
> På forhånd tak

Hvilket styresystem? Vista kan f.eks. selv gøre det.

Kurt

Fra : J

Dato : 03-12-08 00:08

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket styresystem? Vista kan f.eks. selv gøre det.
>
> Kurt

Men ikke alle udgaver, vel?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-12-08 00:32

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> Men ikke alle udgaver, vel?

Dem jeg har prøvet har alle kunnet det. Jeg er dog ikke sikker på, at jeg
har prøvet en basic udgave, men fra home premium og opad har jeg prøvet, og
de kan alle.

Kurt

Fra : Rado

Dato : 03-12-08 01:29

On Tue, 2 Dec 2008 17:49:49 +0100, "Janner"
<baumspieler@NOTVALID.NONO> wrote:

>Min bærbare render snart tør for plads, er der en SIKKER og nem måde at
>mindske E drevet således jeg kan få mit drev større?

BootIt kan gøre det, den kan også lave et image af disken så du har en
backup hvis noget skulle gå galt:

http://www.terabyteunlimited.com/bootit-next-generation.htm

--
Rado