Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Shortcut til ISO-8859-1 eller ........
Fra : Kristian Jensen

Dato : 01-12-08 18:28

Kan man lave et Shortcut til ISO-8859-1 eller ........
kan man (ForFanden) få FF til altid at vise ISO-8859-1
Se nu den her side:
http://www.tingfinderdesign.dk/bb-skabogskaenk.html

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-12-08 18:32

Kristian Jensen skrev:

>Se nu den her side:
>http://www.tingfinderdesign.dk/bb-skabogskaenk.html

den vises med 8859-1 ved mig, men den er nu godt nok fyldt med kodefejl

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kristian Jensen

Dato : 01-12-08 18:44

On 01 Dec 2008 17:32:15 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> den vises med 8859-1 ved mig, men den er nu godt nok fyldt med kodefejl

Her er en anden SKOD side, se under SOVEværelser:
http://www.usmoebler.dk/

Den virker i IE7

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-12-08 18:59

lad mig henvise til http://lki.dk/anmeldelse.php

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 01-12-08 20:27

"Kristian Jensen" <pam@spamspamspamspam> skrev

> Her er en anden SKOD side, se under SOVEværelser:
> http://www.usmoebler.dk/
>
> Den virker i IE7

Jeg kan slet ikke komme ind på siden med FF. Det ser ikke ud til at skyldes
ISO'en eller mangel på samme. Det virker mere som om den leder efter et
script den enten ikke kan finde eller blot ikke kan afslutte.
I IE7 går det OK.

Fra : KentBM

Dato : 01-12-08 20:43

Kristian Jensen skrev:
> Kan man lave et Shortcut til ISO-8859-1 eller ........
> kan man (ForFanden) få FF til altid at vise ISO-8859-1
> Se nu den her side:
> http://www.tingfinderdesign.dk/bb-skabogskaenk.html
Du kan vælge Indstillinger, fanebladet Indhold, Skrifttyper & farve
vælge avanceret. Her kan standard tegnkodning vælges.

--

Kent

Fra : Fietsenmaker

Dato : 02-12-08 07:28

KentBM skrev:
> Du kan vælge Indstillinger, fanebladet Indhold, Skrifttyper & farve
> vælge avanceret. Her kan standard tegnkodning vælges.

Hvis du kontrolerer siden med http://validator.w3.org/ kan man se at
siden ikke følger almindelig standard.

Fra : KentBM

Dato : 02-12-08 10:23

Fietsenmaker skrev:
> Hvis du kontrolerer siden med http://validator.w3.org/ kan man se at
> siden ikke følger almindelig standard.
Det har jeg forstået på de øvrige indlæg, men det besvarer jo faktisk
ikke Kristians spørgsmål. Svaret er vel som jeg har givet.

Det betyder sandsynligvis ikke, at siden bliver vist rigtigt, men det er
heller ikke, hvad Kristian spørger om. Selvom det sikkert er, hvad han
ønsker.

--

Kent