explorer
Fra : Søren

Dato : 30-11-08 12:08

Hej

Hvordan får man explorer (google) til at stoppe med at skrive de søgninger
man før har foretaget i google, når man indtaster en ny søgning samme sted?

Håber i forstår hvad jeg mener

Søren

Fra : Lars E. P.

Dato : 30-11-08 12:24

Sun, 30 Nov 2008 12:07:55 +0100, skrev "Søren" <sobo@[slettes]ofir.dk>
:

> [...]
>man før har foretaget i google, når man indtaster en ny søgning samme sted?

Hvis jeg forstår dig ret, så:

Internetindstillinger > fanen Avanceret > fjern hak ved 'Brug
indbygget autofuldførelse'

Du kan slette tidligere søgninger i drop-down listen i Google med
Del-tasten.

Hilsen Lars

Fra : Søren

Dato : 30-11-08 14:52

"Lars E. P." <larsep@SLETnypost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indbygget autofuldførelse'
>
> Du kan slette tidligere søgninger i drop-down listen i Google med

Ja det løste det ene problem, den der dropdown box kan man ikke helt undgå
at den er der?
Var der ikke på min gamle PC, så har sikkert installeret et eller andet på
den her som jeg ikke skulle hvis jeg vil undgå den :(

Søren

Fra : Kristian Jensen

Dato : 30-11-08 15:55

On Sun, 30 Nov 2008 14:51:46 +0100, "Søren" <sobo@[slettes]ofir.dk>
wrote:

> [...]
> Var der ikke på min gamle PC, så har sikkert installeret et eller andet på
> den her som jeg ikke skulle hvis jeg vil undgå den :(

Du kan jo prøve at gå ind under options
Klik på google logoet.

Fra : Søren

Dato : 30-11-08 17:20

"Kristian Jensen" <pam@spamspamspamspam> skrev i en meddelelse

> Du kan jo prøve at gå ind under options
> Klik på google logoet.

Har hverken en knap der hedder options eller et google logo

/S

Fra : Pico

Dato : 30-11-08 23:43

Søren wrote:
> "Kristian Jensen" <pam@spamspamspamspam> skrev i en meddelelse

> Har hverken en knap der hedder options eller et google logo

Nu ville det være en hjælp til selvhjælp, hvis du oplyste lidt mere.
Explorer er ikke Internet Explorer som du formentlig mener ?
Hvilke version bruger du, 6, 7 eller 8 ? Har du installeret Google bar ?
Hvis det er det lille søgevindur i v. 7 er der mig ikke mange
indstillingsmugligheder. Fortæl lidt om hvilke udgave du har.
--
MVH
Pico

Fra : Søren

Dato : 01-12-08 21:17

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis det er det lille søgevindur i v. 7 er der mig ikke mange
> indstillingsmugligheder. Fortæl lidt om hvilke udgave du har.

Internet Explorer 7,0 - havde jeg også før
ingen googlebar.
Er når man nåber siden www.google.dk og taster noget ind i søgefeltet, (midt
på skærmen) så åbner den der trælse dropdownbox med alle søgninger jeg før
har foretaget, der kan ske at ligne hvad jeg nu vil søge på.
har jeg søgt på noget frækt, er der jo ingen grund til konen finder ud af
det

Søren
Findes den i ver. 8 også?

Fra : Lars E. P.

Dato : 02-12-08 09:27

Mon, 1 Dec 2008 21:16:37 +0100, skrev "Søren" <sobo@[slettes]ofir.dk>

> [...]
>har foretaget, der kan ske at ligne hvad jeg nu vil søge på.
>har jeg søgt på noget frækt, er der jo ingen grund til konen finder ud af

Det er netop de søgninger du - som jeg skrev tidligere - kan fjerne
med del-tasten. Marker med pil-op/ned den søgning i listen du vil
fjerne og tryk på del-tasten.

Hilsen Lars

Fra : Pico

Dato : 02-12-08 22:25

Søren wrote:
> [...]
> alle søgninger jeg før har foretaget, der kan ske at ligne hvad jeg
> nu vil søge på. har jeg søgt på noget frækt, er der jo ingen grund til

Så opfør dig pænt
Nu har jeg lige slået min Google værktøjslinie til, i det lille søgefelst er
der nemlig ingen dropdovn, når jeg klikker på pilen til højre for søgefeltet
kommer dropdown listen og i bunden er der et link der hedder "Clear
history", det skal lige siges jeg kørere med en engelsk IE med dansk
overbygning så det kan da være det hos dig står på dansk Har du prøvet
at klikke på det link ?

Hov, nu læste jeg lige din forklaring igen, det er på selve Googles
hjemmeside du mener. Det sker så godt nok ikke for mig, der er ikke nogen
dropdown liste.
Har du prøvet i IE at slette cokies, måske er det der de gemmes ?

--
MVH
Pico