Linux og Basisbank
Fra : Jakob Steffensen

Dato : 24-07-01 11:25

Hej

Jeg er nød til at boote op i Win. hvis jeg vil logge på Basisbank, hvilket
ikke lige frem kan være meningen med livet.

Er der nogle der har erfaringer med Linux og homebanking?

Helst ville jeg have liv i Basisbank, men hvis det ikke kan lade sig gøre
er der så nogle andre banker der har lavet noget der kan bruges?

Jakob Steffensen

Fra : Peter Makholm

Dato : 25-07-01 22:00

Jakob Steffensen <jakobsteffensen@hotmail.com> writes:

> Helst ville jeg have liv i Basisbank, men hvis det ikke kan lade sig gøre
> er der så nogle andre banker der har lavet noget der kan bruges?

Du kan se hvilke erfaringer folk har på

http://linux.dk/support/#bank

--
http://peter.makholm.net/

Fra : Thomas

Dato : 26-07-01 13:21

Peter Makholm wrote:

> Du kan se hvilke erfaringer folk har på
>
> http://linux.dk/support/#bank

Nu var det BasisBank der blev spurgt til, og den fremgår ikke af d.o.
liste.

BasisBank kan fungere, hvis man kopierer EBJKS.ebjkeystore til sit
hjemmekatalog.

Grafikken og dog ikke lige pæn, men det er stadig funktionelt så man
betale regninger og se kontooversigter.

Benytter NS 4.77 (engelsk) under Linux.

--
Don't waste space

Fra : Karsten Guldager

Dato : 25-07-01 22:51

> [...]
gøre
> er der så nogle andre banker der har lavet noget der kan bruges?

Jeg har ikke nogen erfaring med Linux og homebanking, men du kan prøve
at kigge nederst på denne side: http://www.linux.dk/support/

Mvh Karsten

Fra : Torben Nordborg Hell~

Dato : 26-07-01 13:19

> er der så nogle andre banker der har lavet noget der kan bruges?

Lån & Spar Bank virker fremragende under Mandrdake 8.0 og Netscape 4.77

Fra : Aske Andersen

Dato : 27-07-01 10:11

On Thu, 26 Jul 2001 08:18:43 -0400, Torben Nordborg Helledi
<helledi@--REMOVE--hotmail.com> wrote:

> Lån & Spar Bank virker fremragende under Mandrdake 8.0 og Netscape 4.77

Tja, Jyske Bank - virker pΠalle platforme .

Har ogsŒ selv en konto hos Basisbank, jeg forstŒr ikke hvorfor 'de andre'
ikke lave en homebanking l¿sning som den Jyske Bank bruger, simpel og
genial.
Fx. Basisbank l¿sning med en (software) n¿gle som man skal have pŒ sin maskine
for at kunne bruges deres netbank. Ikke s¾rlig smart nŒr man fx. rejser.