Go Here......
Fra : The Truth

Dato : 25-07-01 21:50

The best thing that ever happend to the internet is now here.

go to this web address
http://www.usabluelightspecial.com

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-07-01 22:48

The Truth skrev:

>The best thing that ever happend to the internet is now here.
>go to this web address
>http://www.usabluelightspecial.com

Really? I think the best thing that happened to the net is whois:

Domain Name: USABLUELIGHTSPECIAL.COM

Administrative Contact, Technical Contact, Billing Contact:
Glenn, Richard (RGS216) 220man@BCTONLINE.COM
USA Blue Light Special
600 May St #42
Oregon City , OR 97045
1-503-655-4383

And the next best is headers:

Jeg skriver lige til fyrens mail, så ser vi ad. Jeg venter med at
benytte abuse-adressen.

--
Bertel

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 26-07-01 13:52

On Wed, 25 Jul 2001 23:48:11 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamto@lundhansen.dk> wrote:

>Jeg venter med at
>benytte abuse-adressen.

Du er sgu' blevet blød på dine gamle dage...
--
Per K. Nielsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-07-01 15:35

Per K. Nielsen skrev:

>Du er sgu' blevet blød på dine gamle dage...

Tja. Adressen virker ikke. Domænet BCTONLINE.COM står som aktivt
i RIPE. Det kunne tyde på fusk. Jeg sender en klage.

--
Bertel