Firefox kører allerede .............
Fra : Kristian Jensen

Dato : 29-11-08 10:58

Det sker for ofte at FF bliver hængende i mem,
selvom den er lukket ned og væk fra skærmen.
Så skal man en tur gennem ctrl+alt+del for at få den fjernet.
Hvordan undgår man den misbehaviour?

Fra : Per H

Dato : 29-11-08 12:03

On Sat, 29 Nov 2008 10:57:54 +0100, Kristian Jensen
<pam@spamspamspamspam> skrev:

>Det sker for ofte at FF bliver hængende i mem,
>selvom den er lukket ned og væk fra skærmen.
>Så skal man en tur gennem ctrl+alt+del for at få den fjernet.
>Hvordan undgår man den misbehaviour?

skal du ikke bare vente ca 5 sekunder? det kan jeg klare mig med.

per

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 30-11-08 01:38

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev

> skal du ikke bare vente ca 5 sekunder? det kan jeg klare mig med.

Nope!
Jeg oplever samme problem, og her kan den blive hængende lige til jeg enten
lukker ned eller fjerner den fra joblisten. Har tilmed oplevet det hvor jeg
ikke havde haft et browservindue kørende i et par timer.

Fra : Hans

Dato : 01-12-08 14:23

Philip Nunnegaard wrote:
> [...]
> enten lukker ned eller fjerner den fra joblisten. Har tilmed oplevet
> det hvor jeg ikke havde haft et browservindue kørende i et par timer.

Det samme sker tit for mig. Det er først dukket op i FF 3.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 01-12-08 16:25

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev

> Det samme sker tit for mig. Det er først dukket op i FF 3.

Det skal nok passe, at problemet dukkede op hos mig, da jeg skiftede til
3'eren.
I så fald må det være et kendt problem, som de arbejder på at løse før eller
siden.

Fra : Holst

Dato : 01-12-08 17:09

Hans wrote:

> Det samme sker tit for mig. Det er først dukket op i FF 3.

Jeg har oplevet problemet ofte (sker nok en enkelt gang om måneden eller
to) i lang, lang tid. Helt sikkert også før FF3.

Fra : Kristian Jensen

Dato : 01-12-08 18:24

On Mon, 01 Dec 2008 17:08:37 +0100, Holst <newsfeb08@shelter.dk>
wrote:

> Jeg har oplevet problemet ofte (sker nok en enkelt gang om måneden eller
> to) i lang, lang tid. Helt sikkert også før FF3.

Det er også sket med FF2,
men det er tilsyneladende blevet værre med FF3.

Kan det ha' noget at gøre med de tilføjelser man har ?

Fra : Michael

Dato : 01-12-08 19:00

har samme problem og jeg kan ikke lukke det ned i joblisten. det eneste der
er at gøre er at genstarte

mvh
Michael

Fra : Holst

Dato : 01-12-08 21:44

Michael wrote:

> har samme problem og jeg kan ikke lukke det ned i joblisten. det eneste der
> er at gøre er at genstarte

Jeg har aldrig været ude for, at jeg ikke kan slå processen ihjel i
joblisten.

Fra : Holst

Dato : 01-12-08 21:44

Kristian Jensen wrote:

> Det er også sket med FF2,
> men det er tilsyneladende blevet værre med FF3.

Jeg har ikke umiddelbart bemærket, at det skulle være blevet værre her.

Til gengæld oplever jeg oftere med FF3, at hvis jeg ved et uheld kommer
til at lukke det sidste vindue og dernæst genstarter FF for hurtigt, så
vil den ikke starte. Så skal jeg lige vente 5 sekunder for at den vil
genstarte.

Men de tilfælde, hvor jeg er nødt til aktivt selv at slå processen
ihjel, oplever jeg umiddelbart ikke oftere.

> Kan det ha' noget at gøre med de tilføjelser man har ?

Ikke umuligt. Jeg bruger vist kun Adblock Plus.