Opera 9.62 og java version 6u10 Nordea net~
Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 29-11-08 00:59

Hejsa.

Jeg har opdaget at Opera og Java i nyeste versioner giver fejl i Nordea
netbank. Login applet får ikke lov at køre og dermed kan netbanken ikke
bruges.

Ved downgrade til Java version 6u7 virker netbanken igen normalt.

Er der andre der har gjort samme erfaring, og er der nogle håndtag der
skal vrides?
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Bent St.

Dato : 03-12-08 19:50

On 29-11-2008 00:58:53, Svend Erik Jensen wrote:
> [...]
> skal vrides?
> --
> Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards

Jeg har samme problem.
Se opera.tech - Opera 9.62 and Java

Bent St.

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 09-12-08 19:28

On Wed, 3 Dec 2008 19:50:05 +0100, Bent St. wrote in
dk.edb.internet.software.browser
<4936d4f6$0$90275$14726298@news.sunsite.dk>:

>Jeg har samme problem.
>Se opera.tech - Opera 9.62 and Java

Hej Bent.

Det eneste nye jeg har fundet, er fra java.com:
http://java.com/en/download/help/6u10beta.xml

Men det omhandler en betaversion, og siden er ikke dateret.