Unlock af Alcatel 302; info søges
Fra : Kåre Nejmann

Dato : 25-07-01 20:24

Jeg vil gerne vide, om der er nogen som kan unlocke min Alcatel
OneTouch 302.

Jeg har fundet et program, som kan udregne en unlock-kode ud fra
IMEI-nummeret, men til koden skal lægges et tal som operatøren (hos
mig Tele2Mobil) bruger til alle sine telefoner. Men det tal kender jeg
ikke.

Hjæælp

--
..: Kåre Nejmann :.

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 25-07-01 22:19

Kåre Nejmann skrev:

> [...]
> IMEI-nummeret, men til koden skal lægges et tal som operatøren (hos
> mig Tele2Mobil) bruger til alle sine telefoner. Men det tal kender jeg

Ikke fordi jeg ved hvad jeg snakker om men... ender dit EMEI nummer på 0?
Hvis ikke prøv at sætte et 0 i slutningen af det....(i programmet)

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller