Drivere til Lexmark 1020
Fra : Allan Møller

Dato : 25-07-01 19:56

Nogen der kan anbefale et godt sted at finde drivere
til Lexmark 1020 ?

Allan

Fra : Steen Suder

Dato : 25-07-01 20:19

http://www.lexmark.com/drivers/international.html

--
Steen Suder

"We reject kings, presidents and voting.
We believe in rough consensus and running code."

Fra : Allan Møller

Dato : 26-07-01 18:18

> http://www.lexmark.com/drivers/international.html

Med mindre jeg er blevet blind så findes der ikke nogen Linuxdrivere der !

Allan

Fra : Steen Suder

Dato : 26-07-01 21:20

"Allan Møller" wrote:

> Med mindre jeg er blevet blind så findes der ikke nogen Linuxdrivere der !

Det spurgte du ikke om.

I så fald: http://www.cups.org/ og/eller http://www.linuxprinting.org/.

Fra : Claus Alboege

Dato : 26-07-01 07:31

Allan> Nogen der kan anbefale et godt sted at finde drivere
Allan> til Lexmark 1020 ?

CUPS er din ven.
http://www.cups.org/

--
Mvh Claus Albøge

"Don't summarize. Don't abbreviate. Don't interpret."
      -- D. J. Bernstein

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 26-07-01 08:41

Men http://www.linuxprinting.org er din allerbedste ven.