Newbie
Fra : [REB]

Dato : 24-07-01 23:37

Hejza!

Jeg har lige fået oprettet en Shell Account på Nether.net.
Desværre ved jeg ikke så meget om Unix endu.
Men hvad kan jeg bruge min Shell Account til?

Mvh.

[R E B]

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 25-07-01 21:03

[REB] wrote:
> Hejza!
>
> Jeg har lige fået oprettet en Shell Account på Nether.net.
> Desværre ved jeg ikke så meget om Unix endu.
> Men hvad kan jeg bruge min Shell Account til?

Du kan lære unix? Køb en bog om unix, læs den samtidigt med
at du prøver de forskellige kommandoer af i virkeligheden. Den
bedste måde at lære på.

Vh,

[O IM M]

Fra : frank damgaard

Dato : 25-07-01 21:47

[REB] <ypyours@aroundthecorne.com> wrote:
> Hejza!

> Jeg har lige fået oprettet en Shell Account på Nether.net.
> Desværre ved jeg ikke så meget om Unix endu.
> Men hvad kan jeg bruge min Shell Account til?

Hvorfor fik du den oprettet ?

Og hvad du kan afhænger af hvilke programmer der er adgang til.
Og det er jo tekst-mode.

--
mvh Frank Damgaard | http://home3.inet.tele.dk/frda/