MS Windows
briani 27239
Formatere uden diskette
Fra : Jan

Dato : 26-11-08 20:19

Jeg skal til at formatere min computer og har kun et cd drev og en windows
cd original , men kan ikke få fat i format når jeg booter mit tastatur låser
når jeg trykker F11 tasten kan i hjælpe ?
mvh
Jan

Fra : Henning

Dato : 26-11-08 20:37

On Wed, 26 Nov 2008 20:19:06 +0100, "Jan" <jbhdk@mail.dk> wrote:

>Jeg skal til at formatere min computer og har kun et cd drev og en windows
>cd original , men kan ikke få fat i format når jeg booter mit tastatur låser
>når jeg trykker F11 tasten kan i hjælpe ?

Hvor får du ideen om at trykke F11 fra? Hvor får du ideen om at
formatere fra?
Boot op på cd Windows skive og følg wizarden, det andet er et levn fra
gamle dage!

Fra : Max

Dato : 26-11-08 20:59

Hej Jan

> Jeg skal til at formatere min computer og har kun et cd drev og en
> windows cd original , men kan ikke få fat i format når jeg booter mit
> tastatur låser når jeg trykker F11 tasten kan i hjælpe ?

Glem alt om F11, sæt boot rækkefølgen i Bios til CD først, put
din windows CD i drevet og genstart computeren, så går det
af sig selv.

--
Mvh Max

Fra : Jan

Dato : 26-11-08 21:19

Hej takker for jeres hjælp
Har sat cd/dvd til første boot men nå det kommer frem til "tryk på en tast
for at boote på cd " så fryser mit tastatur og intet sker andet end at den
vil starte i fejlsikkert tilstand som også fryser tastaturet således at
windows starter normal efter 30 sek.
F11 tasten er en boote fra cd på min computer
mvh
Jan

Fra : Ivar

Dato : 26-11-08 21:43

Jan skrev:

> Har sat cd/dvd til første boot men nå det kommer frem til "tryk på en tast
> for at boote på cd " så fryser mit tastatur

Det lyder som din computer er defekt.
Måske er det slet ikke en geninstallation af windows,
du har brug for.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-11-08 00:02

"Jan" <jbhdk@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> windows starter normal efter 30 sek.
> F11 tasten er en boote fra cd på min computer

Kontroller lige om du har sat nogen usb diske eller memory keys i. De kan
give problemer ved boot. Så fjern dem, hvis de sidder i.

Kurt

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-11-08 01:24

Jan skrev:

> men nå det kommer frem til "tryk på en
> tast for at boote på cd " så fryser mit tastatur

Havde et lignende problem med et trådløst tastatur.

Først da jeg satte et usb-tastatur (og mus) i lykkedes det.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Olesen

Dato : 27-11-08 01:39

Jeg havde samme problem.
Først da jeg satte et PS2 tastatur til, virkede det.

Fra : Jan

Dato : 27-11-08 15:06

"Olesen" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg havde samme problem.
> Først da jeg satte et PS2 tastatur til, virkede det.

Takker jer alle. Mit problem blev løst ved at jeg satte en usb/ps2 omformer
på mit tastatur .. det hjalp
mvh
Jan nyformateret

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-11-08 00:30

Jan skrev:

> Takker jer alle. Mit problem blev løst ved at jeg satte en usb/ps2
> omformer på mit tastatur .. det hjalp

Dét var da dejligt!

> mvh
> Jan nyformateret