MS Windows
briani 27239
XP: Mappenavne er væk
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-08 22:08

Hej.

Jeg har fået et underligt problem på en af mine pc´ere.

Når jeg åbner en mappe som f.eks. "Billeder" så kan jeg ikke se mappenavnet
på alle mine undermapperne i "Billeder", når jeg vælger visning "Store
ikoner". Der er ingen problemer med de andre visningsmuligheder.

Hvordan får jeg det tilrettet?

På mine andre maskiner kan jeg sagtens se de enkelte mappenavne, så der må
blot være tale om et indstillingsproblem....

Glæder mig til at høre fra jer....smil

mvh

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-08 14:57

Jesper wrote:
> [...]
> mappenavnet på alle mine undermapperne i "Billeder", når jeg vælger
> visning "Store ikoner". Der er ingen problemer med de andre

Hej Jesper.

1) Vælg først en ANDEN visning end "Store ikoner".
2) Vælg så "Store ikoner" imens du holder SHIFT tasten nede.

-E.G.

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-08 13:37

"El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Jesper.
>
> 1) Vælg først en ANDEN visning end "Store ikoner".
> 2) Vælg så "Store ikoner" imens du holder SHIFT tasten nede.
>

> -E.G.

Hej E. G.

Hurra det virker - mange tak for hjælpen1

mvh

Jesper