IE 7 - stopper med indlæsning
Fra : Hans-Jørgen

Dato : 20-11-08 16:57

Hej

Sædvanligvis er der ikke de store problemer med at åbne diverse hjemmesider
i IE version 7.
Men alligevel -- nu kan der fint åbnes en hjemmeside, men så snart der skal
åbnes en anden, sker
let det, at browseren efter et stykke fortæller, at siden ikke kan vises.
Efter genstart af IE7 går det fint.
Men genstart hver gang, man vil se en ny side, er da træls.
Undertiden kan et par sider være åbne ad gangen - og så pludselig stopper
det hele.
Maskinen er ny - og Windows Vista home premium er den styrende part i det
foretagende.
Pudsigt er det også, at DR-Update uafladeligt viser fejl og dernæst ikke
foretager noget som helst.
Det gælder i øvrigt to maskiner henholdsvis med XP og Vista.
Kan det tænkes, at en af de månedlige windows-opdateringer er årsagen? For
en måneds tid siden var der ikke problemer med DR-Update.
Det sidste gælder også ved brug af Mozilla Firefox.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Michael

Dato : 25-11-08 09:47

jeg har samme problem, specielt efter jeg har været inde på Facebook, jeg
kører også med Windows Vista Home Premium og IE7 samt Firefox, og fejlen er
på begge browsere

mvh
Michael