PowerMax alarm
Fra : Carsten Keller

Dato : 17-11-08 10:36

Hej gruppe.

I forbindelse med de lidt for mange indbrud i mit hjem er jeg begyndt at
kigge mig om efter en alarm. http://www.alarmshoppen.dk har en PowerMax med
diverse tilbehør på bud til 2495, dog er det en udgået model. Der findes
både en + og en Pro model, men umiddelbart mener jeg at kunne leve med at
der ikke kan sluttes et gsm-modem til den. Er der nogen der har lidt indsigt
i disse produkter der kan fortælle mig om det er dumt at købe et ældre
produkt? Som jeg ser det sidder disse vel alligevel 10-15 år rundt omkring
uden at blive skiftet ud...

Det er også muligt at skaffe dem lidt billigere i England, nogen grunde for
og imod at spare penge den vej?

Keller

PS: Hvis nogen har voldsomme holdninger for eller imod produktserien hører
jeg det også gerne, men har indtryk af at det er et anderkendt produkt, også
anvendt af professionelle.

Fra : Flyrider

Dato : 18-11-08 16:59

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg det også gerne, men har indtryk af at det er et anderkendt produkt,
Jeg købte og installerede systemet i 2007. Det har fungeret upåklageligt
lige siden. Ikke nogen fejlalarmer.
Powermax produkterne markedsføres også under navnet Vantage fra firmaet
Alarmsystem, og de sælger kun produkter der lever op til proffesionel
standart. Og powermax sælges i stort antal i Sverige fra diverse
alarmfirmaer under mange forskellige navne. Så det kan du roligt købe. Det
er tvivlisomt om det kan betale sig at købe i UK, men kursen er jo lav lige
nu, så måske.
Palle