MS Windows
briani 27239
Kan en dll fil blive for stor ?
Fra : Hagar

Dato : 16-11-08 22:24

Hej i gruppen

Jeg ved ikke om jeg er gået forkert i byen med dette indlæg, men jeg får da
en fejl, noteret af Windows, så lidt af fisk lugter det da.

Jeg har spillet Spore, det har virket fint længe, men når jeg når et godt
stykke ud i spillet, så går det ned, og kan ikke startes igen, ikke før det
bliver fjernet og geninstalleret. Jeg får så en fejl, som Microsoft gerne
vil se, og den poster jeg hver gang. Spillet laver så en lille rapport hvor
i der blandt andet står, [Instruction data] 00ac5171 => DasmX86Dll.dll not
found. Den dll fil der ikke kan findes, den er der, og jeg er ikke ene om
problemet, men i det jeg har læst på nettet, så er der ikke nogen der har en
løsning, og EA games henviser hele tiden til Direct-x. Så er det jeg tænkte
på, kan det være at denne dll fil er blevet i en anden størrelse, så spillet
ikke kan finde ud af at håndtere den, eller hvad kan det mon være ?

Hagar

Fra : JSH

Dato : 17-11-08 04:33

Hagar wrote:
> [...]
> på, kan det være at denne dll fil er blevet i en anden størrelse, så spillet
> ikke kan finde ud af at håndtere den, eller hvad kan det mon være ?

Sådan lige umiddelbart af hvad jeg fik ud af at læse på de forums, så er
DasmX86Dll.dll del af en debugger[1] som var en del af spillet i
testfasen. Åbenbart en anden del af spiller der crasher, som så forsøger
at få fat i debuggeren.
Nogle giver skylden på nogle savegames der er korrupte[2], andre på
securom[2, anden sidste indlæg] og nogle directX som du selv siger.
Som sådan ser det ud til du kan bruge reloaded no-cd crack til at køre
spillet med EADM afinstalleret (skal vist ikke forsøge med det
installeret. Noget sjovt med mulig account lukning eller noget).

[1] http://www.softpedia.com/progDownload/WDASM-Download-1821.html
[2]
http://forums.electronicarts.co.uk/spore-technical-support/339927-workaround-dasmx86dll-dll-issue.html