ASP Partner
Fra : Martin

Dato : 16-11-08 19:38

Jeg har nu programmeret i 2 år, og vil gerne prøve at
programmere med andre og snakke med andre om det, da jeg ikke
kender nogen som programmere, så kunne jeg få og uddele
erfaringer med andre.

Vi kunne evt. starte et mini projekt, hvis vi har mod på det.

Jeg Kan html xhtml css, men er ret ny i ASP (kan dog lave login
system, og mindre systemer.)

Jeg er 15 år, 16 til febuar. Så jeg søger helst nogen i den
alders gruppe med et par års forskel. Jeg er dog klar, hvis der
nogen ældre, som har mod på det.

hilsen martin

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders M

Dato : 17-11-08 20:16

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> Jeg er 15 år, 16 til febuar. Så jeg søger helst nogen i den
> alders gruppe med et par års forskel. Jeg er dog klar, hvis der

jeg er 14 år - 15 til april
jeg kan HTML, asp, php, SSI og lidt ASP.NET
hilsen anders

Fra : Martin

Dato : 18-11-08 11:49

> Lyder som en kanon idé
> jeg er 14 år - 15 til april
> jeg kan HTML, asp, php, SSI og lidt ASP.NET
> hilsen anders

kan ikke lige se din mail eller noget. Så kontakt mig på dette mail:
martinpries"snabelA"hotmail.com

snabelA = @

Fra : Christian Kragh

Dato : 18-11-08 16:30

> martinpries"snabelA"hotmail.com
> snabelA = @

Hvad så med de 2 stk "?

Christian

Fra : Anders M

Dato : 18-11-08 19:29

> kan ikke lige se din mail eller noget. Så kontakt mig på dette mail:
> martinpries"snabelA"hotmail.com
>
> snabelA = @

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

har smidt dig ind..andersmikkelsen495

Fra : Martin

Dato : 19-11-08 15:36

> har smidt dig ind..andersmikkelsen495

Tak for din mail,

Min msn er ikke MartinPries SnabelA hotmail.com

Jeg har tilføjet dig, på msn. hvis der er en som hedder martin, der har
tilføjet dig, så er det nok mig.