MS Windows
briani 27239
Vista administrator
Fra : SB

Dato : 13-11-08 19:44

Jeg er i tvivl om dette er den rigtige gruppe at rette henvendelse til, men
ellers venligst henvis mig til den rette gruppe.

Jeg kan ikke få lov til at install mit program Frontpage 2003 i Vista idet
jeg får meddelse om at jeg ikke er administrator, men det er jeg!
Jeg har købt pc med preinstall Vista premium og jeg er alene om at bruge
den.
Hvordan opnås administrator rettigheden?
Tak for hjælpen

--
Simon

Fra : Henning

Dato : 13-11-08 21:48

On Thu, 13 Nov 2008 19:44:15 +0100, "SB" <sb@invalid.dk> wrote:

> [...]
>den.
>Hvordan opnås administrator rettigheden?

Højreklik på installationsfilen og vælg Kør som administrator.