Hvor forunde støtter
Fra : Niels poulsen

Dato : 14-11-08 14:09

hvorfor under støtter Safiar ikke betaglingen i telmore ?
--
YouTube - Linkin Park- Live in Texas
<http://www.youtube.com/watch?v=zc8mED8Hloc&feature=related>

Med venlig hilsen

niels-poulsen@poulsen.mail.dk

Fra : Joe

Dato : 14-11-08 14:35

> hvorfor under støtter Safiar ikke betaglingen i telmore ?

Du burde nok vende spørgsmålet - hvorfor understøtter Telmore ikke
Safari? Tjaaa, det kan kun Telmore svare på men Safari er ikke just den
mest populære browser, så de har sikkert kun officiel understøttelse af
IE og FF.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-11-08 14:40

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> hvorfor under støtter Safiar ikke betaglingen i telmore ?

hvilken fejl ? .. lidt mere info

/thomas

Fra : Niels poulsen

Dato : 14-11-08 15:06

Thomas von Hassel skrev:

> hvilken fejl ? .. lidt mere info
>
> /thomas
nu er det ikke nodlen fejl men en beskrivel

Handlingen lykkedes ikke
Du benytter browsertypen Safari. Desværre kan denne browser ikke
benyttes ved tilmelding eller betaling hos TELMORE.
For at tilmelde dig TELMORE eller indbetale penge bedes du benytte en
anden browser - fx Internet Explorer.

Vi beklager ulejligheden.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-11-08 15:23

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> [...]
> benyttes ved tilmelding eller betaling hos TELMORE.
> For at tilmelde dig TELMORE eller indbetale penge bedes du benytte en

ok .. så er det fordi de er nogen tumper ... hvor svært kan de være at
lave et system der bare følger de gængse standarder .. sjovt kan alle de
andre lave et system der virker i alle browsere ..

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 14-11-08 19:23

Thomas von Hassel skrev:

> ok .. så er det fordi de er nogen tumper ... hvor svært kan de være at
> lave et system der bare følger de gængse standarder .. sjovt kan alle de

Tjah, det afhænger jo af hvor fikst det skal være.
Javascriptfinurligheder kan godt give selv den mest langhårede mellem
tænderne grå hår.

Lad mig sige det sådan, jeg er glad for jeg ikke laver farver-og-striber
webting.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-11-08 20:44

> Tjah, det afhænger jo af hvor fikst det skal være.
> Javascriptfinurligheder kan godt give selv den mest langhårede mellem
> tænderne grå hår.

Safari er ellers en af de bedste til netop JavaScript ting ... hvis man
bnare spiller efter reglerne .. men de har nok bare købt en ActiveX
control og ladet det være ved det ..

> Lad mig sige det sådan, jeg er glad for jeg ikke laver farver-og-striber
> webting.

me too ...

/thomas

Fra : Peter BP

Dato : 15-11-08 01:03

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> [...]
> benyttes ved tilmelding eller betaling hos TELMORE.
> For at tilmelde dig TELMORE eller indbetale penge bedes du benytte en

Oversættelse: Telmore (dvs TDC) er syltet ind i Microsoftware.

Vælg en konkurrent, og skriv til ledelsen hvorfor du skiftede, i
diplomatisk tone.

--
"Another difference between Milton and myself is that everything
reminds Milton of the money supply. Well, everything reminds me of

Fra : Niels poulsen

Dato : 15-11-08 09:41

Peter BP skrev:

> Oversættelse: Telmore (dvs TDC) er syltet ind i Microsoftware.
>
> Vælg en konkurrent, og skriv til ledelsen hvorfor du skiftede, i
> diplomatisk tone.

Ja det bkiver ok løssingen

Fra : Steen BJ

Dato : 15-11-08 10:39

Peter BP <null@nada.net> wrote:

> Oversættelse: Telmore (dvs TDC) er syltet ind i Microsoftware.
>
> Vælg en konkurrent, og skriv til ledelsen hvorfor du skiftede, i
> diplomatisk tone.

Pjat, jeg har brugt Telmore med flere Macs i årevis
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Peter BP

Dato : 15-11-08 19:10

Steen BJ <isteen@gmail.rygeloven.com> wrote:

> Pjat, jeg har brugt Telmore med flere Macs i årevis

Det har jeg da også... men med Firefox. Husker ikek på stående fod om
jeg har brugt Safari.

Fra : Steen BJ

Dato : 14-11-08 17:14

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> hvorfor under støtter Safiar ikke betaglingen i telmore ?

Virker fint her
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Niels poulsen

Dato : 14-11-08 18:44

Steen BJ skrev:

> Virker fint her

ja men hvilke udvidelser har du installeret så du kan gå ind i
telmore fortæl!!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-11-08 20:44

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> ja men hvilke udvidelser har du installeret så du kan gå ind i
> telmore fortæl!!

har du slået JavaScript, cookies eller andre ting fra i din Safari ?

/thomas

Fra : Steen BJ

Dato : 14-11-08 21:52

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> ja men hvilke udvidelser har du installeret så du kan gå ind i
> telmore fortæl!!

Ingen!
Telmore virker upåklageligt - tjek at du har den seneste version af
Safari
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Niels poulsen

Dato : 14-11-08 22:44

Steen BJ skrev:

> Ingen!
> Telmore virker upåklageligt - tjek at du har den seneste version af
> Safari
ja det er sådan at jeg har jeg troer at det er3.1 det er den sidste nye

Fra : Steen BJ

Dato : 15-11-08 10:39

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> ja det er sådan at jeg har jeg troer at det er3.1 det er den sidste nye

3.2 er seneste Safari - men jeg tror ikke det er det, der er problemet
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Niels poulsen

Dato : 15-11-08 13:21

Niels poulsen skrev:

> ja det er sådan at jeg har jeg troer at det er3.1 det er den sidste nye

TELMOREs internet understøtter desværre ikke Safari. Det anbefales at du
anvender en anden browsertype.

Såfremt du har yderligere spørgsmål, bedes du besvare denne mail -
uden at rette i emnefeltet.

Fra : Karen Seiersen

Dato : 15-11-08 13:45

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> [...]
> anvender en anden browsertype.
>
> Såfremt du har yderligere spørgsmål, bedes du besvare denne mail -

Jeg har brugt Safari/betaling til Telmore i flere år og har ver. 3.1.2 -
derfor må fejlen ligge et andet sted Jeg har netop lige overført
200,- kr. på min konto med betaling over Safari.

Mvh. Karen Seiersen
--
Venligst slet GIRAF i mailadr. ved svar

Fra : Niels poulsen

Dato : 15-11-08 14:11

Karen Seiersen skrev:

> [...]
> derfor må fejlen ligge et andet sted Jeg har netop lige overført
> 200,- kr. på min konto med betaling over Safari.

men hvor indstiller i safari kan i ikke sendejers opsætting til mib

Fra : Steen BJ

Dato : 15-11-08 14:58

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> men hvor indstiller i safari kan i ikke sendejers opsætting til mib

Standard virker uden problemos
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Steen BJ

Dato : 15-11-08 14:58

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> [...]
> anvender en anden browsertype.
>
> Såfremt du har yderligere spørgsmål, bedes du besvare denne mail -

Jeg har da lige logget ind - bare for at bekræfte det sagtens kan lade
sig gøre
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Niels poulsen

Dato : 15-11-08 19:11

Steen BJ skrev:

> Jeg har da lige logget ind - bare for at bekræfte det sagtens kan lade
> sig gøre

Jamen så må det værre min Java version som der ikke spiler sammen med
telemore.

Fra : Steen BJ

Dato : 15-11-08 19:20

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> Jamen så må det værre min Java version som der ikke spiler sammen med
> telemore.

Det er da muligt, det kan jeg ikke sige noget om, men faktum er at jeg
har brugt Telmore uden problemer med både Tiger og Leopard i en årrække
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Niels poulsen

Dato : 17-11-08 19:13

Steen BJ skrev:

> Det er da muligt, det kan jeg ikke sige noget om, men faktum er at jeg
> har brugt Telmore uden problemer med både Tiger og Leopard i en årrække

jeg har nok sat mig for store mål efter jeg har fået indstillet Safair
til at den skulle kunne det så jeg bliver nok nåd til at bruge firefox

Fra : Steen BJ

Dato : 17-11-08 21:59

Niels poulsen <mac@com> wrote:

> jeg har nok sat mig for store mål efter jeg har fået indstillet Safair
> til at den skulle kunne det så jeg bliver nok nåd til at bruge firefox

Det er altid rart at have en alternativ browser i baghånden - fx Firefox
eller Opera er gode alternativer til Safari
--
http://isteen.wordpress.com