Den gode dag!
Fra : LaLLe

Dato : 25-07-01 14:40

Idag er en god dag. Nu kom Min Nye stalker hjem. og det er sådan at de går
på tilbud, så istedet for at skulle give 15000 for den gav jeg 11000 for den
så der blev lige pludselig nogle penge fri. jubii. og min udstødning er
kommet. Det blev altså en leovinci zx handmade. den er pænest og mon ikke
der er noget om det du siger thomas Buus. endnu bedre er at de kender mig så
godt på det værksted at den var afdroslet da jeg fik den. perfekt!!!!!!

så skal den lige have et par 100 km og så er det topfart test af den. målet
er byens hurtigste men det havde jeg næsten i forvejen (hmm praler nok lidt
lige nu)

LaLLe
som holder fri fra arbejde nu og skal ud og kører stalker

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 25-07-01 22:21

"LaLLe" <lalle@popme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

målet
> er byens hurtigste men det havde jeg næsten i forvejen (hmm praler nok

Tillykke med svinet !!
Den eneste ting med potten er at lakken skaller af efter få timer . .Altså
på forrøret , og op til midt på
bliver det ret mørkt.. Der går ik længe inden det skal males !

/Thomas

Fra : LaLLe

Dato : 26-07-01 02:55

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "LaLLe" <lalle@popme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tak tal. den har allerede fået tilnavnet støvsugeren. den lyder nogenlunde
sådan!!!
> Den eneste ting med potten er at lakken skaller af efter få timer . .Altså
> på forrøret , og op til midt på
> bliver det ret mørkt.. Der går ik længe inden det skal males !
jeg håber at jeg har fået en god model. ellers er der ikke noget at gøre ved
det

LaLLe
som skal til at sove sin brandert ud (nej jeg har ikke kørt scooter i
brandert) og drømme søde drømme om i morgen hvor han har fri fra arbejde og
har tid til at pusle om "snorkeren"

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-07-01 09:02

> [...]
> sådan!!!
..Altså
> jeg håber at jeg har fået en god model. ellers er der ikke noget at gøre

Sådan er alle LeoVinci Z(X). Jeg har selv haft to helt nye, og det er det
samme med dem begge.
Den gamle der sad på snorkeren havde det på samme måde sagde Donati. Det var
bare umuligt at se da
den var total rusten! Jeg regner med at slibe den ned, og male den. Så kan
den nok lidt igen.

> [...]
> som skal til at sove sin brandert ud (nej jeg har ikke kørt scooter i
> brandert) og drømme søde drømme om i morgen hvor han har fri fra arbejde

Det var godt ! Min Stalker holder stadig stille. Mekanikeren er pludselig
rejst på ferie, i den periode hvor
jeg skulle hente min scooter.. Hvad bilder han sig dog ind?

/Thomas

Fra : LaLLe

Dato : 26-07-01 12:07

> [...]
> bare umuligt at se da
> den var total rusten! Jeg regner med at slibe den ned, og male den. Så kan
det lyder skidt

> og
>
> Det var godt ! Min Stalker holder stadig stille. Mekanikeren er pludselig
> rejst på ferie, i den periode hvor
> jeg skulle hente min scooter.. Hvad bilder han sig dog ind?
kræv at det er prisnedsættelse da du skulle bruge den i den periode
for sådan noget gør man ikke ustraffet.

LaLLe