Kan ikke se denne side - Er det evt. sikke~
Fra : BRSF-DK

Dato : 16-11-08 09:13

Godmorgen

Jeg kan på en af vore computer ikke se denne side på vor desktop i IE7:

http://xat.com/xatshow/index.html

men alle andre sider jeg prøver virker fint og på den bærbare er der
ingen problemer med at se siden i IE7

Jeg bruger på begge Windows xp pro sp3 fuldt opdateret med IE7

Er det evt. en sikkerhedsindstilling, som skal ændres? Jeg synes ved
sammenligning Desktop - Bærbar at de er ens, men

Få en god søndag

Bjarne Fahnøe
6855 Outrup
www.fahnoe.dk - www.fotohobby.dk - www.news.fotohobby.dk

Fra : BRSF-DK

Dato : 16-11-08 10:53

Jeg fandt fejlen xat.com var i hosts filen og da den blev slettet virker
det nu.

Er der nogle af jer som ved noget om det er et "farligt" domæne?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-11-08 11:00

BRSF-DK skrev:

> Er der nogle af jer som ved noget om det er et "farligt" domæne?

Hverken Opera eller Firefox advarer imod det.

--
Bertel

Fra : BRSF-DK

Dato : 16-11-08 12:18

> Hverken Opera eller Firefox advarer imod det.
>
> --
> Bertel

Tak for din melding Bertel

Jeg kan heller ikke huske hvorfor den er kommet i Hosts filen

Bjarne R. S. Fahnøe