Spaces, ah ha
Fra : Flemming Rubini

Dato : 13-11-08 01:58

Kender du det, at man i Spaces skal bruge noget i et andet Space?

Klik-hold på siden, medens du skfiter Space, og det bliver hængende.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 13-11-08 10:01

On 13/11/08 01.58, Flemming Rubini wrote:
> Kender du det, at man i Spaces skal bruge noget i et andet Space?
>
> Klik-hold på siden, medens du skfiter Space, og det bliver hængende.

Du kan også bare 'klikke-holde-trække' vinduet over i det andet space.
Når du rammer kanten på ét space er der lige en lille forsinkelse, så
skiftes der automatisk til det næste space (forudsat der er et).

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Flemming Rubini

Dato : 13-11-08 12:42

> Du kan også bare 'klikke-holde-trække' vinduet over i det andet space.
> Når du rammer kanten på ét space er der lige en lille forsinkelse, så
> skiftes der automatisk til det næste space (forudsat der er et).

Jeg forstod det ikke helt, men det inspirerede mig til at taste
[F8] (Spaces)
herefter kunne jeg bare så flytte tingene rundt.
Var det det du mente?

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini