MS Windows
briani 27239
Tilknytte program til filtype
Fra : Kim

Dato : 10-11-08 12:32

Har et problem med PDF-filer.
Hvis jeg modtaget en mail med vedhæftet pdf-fil og
beder om at få den åbnet, får jeg en fejl med at der ikke
er noget program der er tilknyttet pågældende filtype.
Men hvis jeg dobbelklikker på en pdf i stifinderen, åbner
den uden problemer i Adobe Reader.

Windows Vista 64bit...
Mvh, Kim

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-11-08 12:45

Kim skrev:

> Windows Vista 64bit...

Eftersom fejlen sandsynligvis ligger i dit mailprogram, vil
det være en god ide at nævne programmets navn og
versionsnummer. Og gruppen
dk.edb.internet.software.mail+news er nok mere relevant end
Windows-gruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Din ven i nøden, lær at bruge Joblisten i Windows XP.