mobileme kan ikke på win-netværk
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 10-11-08 17:58

Hej alle

På min arbejdsplads fungerer min mobileme ikke. Hverken fra Safari eller
til sync. Der er simpelthen spærret. Der er sindssyg hård
sikkerhedspilitik baseret på en eller anden Microsoft løsning. (Kender
ikke detaljerne)

Kan nogen fortælle hvilken port der bruges (som evt. er spærret) eller
hvad jeg skal bede "supporterne" om at gøre for at give adgang.

på forhånd tak

Martin

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Morten Lind

Dato : 10-11-08 18:06

> [...]
>
> Kan nogen fortælle hvilken port der bruges (som evt. er spærret) eller
> hvad jeg skal bede "supporterne" om at gøre for at give adgang.

Vi har samme struktur på mit arbejde - jeg downloadede idag Firefox til
Windows - troede egentlig ikke, det var muligt, da jeg "kun" har en
tynd, dum klient, men det gik, så nu spiller det

(Hvis jeg forstår dig ret?).

M.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 10-11-08 21:34

> så nu spiller det
>
> (Hvis jeg forstår dig ret?).

Det tror jeg ikke - har prøvet både Safari, Firefox og Opera (og Opera
er den eneste der vil slippe mig ind på skat.dk med digital signatur.
Dog kan jeg ikke ændre min forskudsopgørelse)

MA