Sony Ericsson Easylistening
Fra : Flemming Rubini

Dato : 08-11-08 22:35

For Jer som ikke allerede har set nyheden på Mediamac, så har jeg lige
afprøvet og købt Easylistening, uden bøvl:

"iTunes" for Sony Erisson telefoner.

Hvad skal man med en iPhone når man har ...

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 09-11-08 00:23

012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) writes:

> For Jer som ikke allerede har set nyheden på Mediamac, så har jeg lige
> afprøvet og købt Easylistening, uden bøvl:
>
> "iTunes" for Sony Erisson telefoner.
>
> Hvad skal man med en iPhone når man har ...

Personligt er bruger jeg meget, at jeg kan lytte til den første
halvdel af en podcast på min iPod, og når jeg så kommer hjem og sætter
iPod'en til Mac'en, så fanger iTunes selv hvor den skal starte den
anden halvdel af podcasten. Er det også understøttet af Easylistening?

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-11-08 08:55

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200508@gen-v.net> wrote:

> [...]
> iPod'en til Mac'en, så fanger iTunes selv hvor den skal starte den
> anden halvdel af podcasten. Er det også understøttet af Easylistening?

Det var da smart. Funktionerne er ikke implementeret i Easylistening.
Det foregår manuelt med podcasts:

Det er nødvendigt at oprette en spilleliste fra hvilket man
synkroniserer de ønskede podcasts, alternativt trækker dem over
enkeltvis.

Lidt mere info:

Q: Which music formats are supported?

A: Right now mp3, m4a/aac and m4b/audiobook files are supported. Files
protected with DRM (m4p) are currently not supported. This includes a
lot of music downloaded from the iTunes store.
<http://www.divinerobot.com/support/>

<http://www.divinerobot.com/easylistening/supportedphones.php>
--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 09-11-08 17:52

012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) writes:

> Det var da smart. Funktionerne er ikke implementeret i Easylistening.
> Det foregår manuelt med podcasts:

Æv. Det havde ellers lige været hvad jeg manglede, for at opgradere
min gamle k750 til en c904

> Det er nødvendigt at oprette en spilleliste fra hvilket man
> synkroniserer de ønskede podcasts, alternativt trækker dem over
> enkeltvis.

Hmm, det tror jeg ikke, at jeg har tålmodighed til. Jeg gider bære
rundt på to gadgets, og jeg vil gerne have telefon, kamera og mp3
afspiller. Det kan være, at jeg ender med en 32GB iPhone plus et
støvtæt kamera i stedet...

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-11-08 18:32

> [...]

> rundt på to gadgets, og jeg vil gerne have telefon, kamera og mp3
> afspiller. Det kan være, at jeg ender med en 32GB iPhone plus et

Klart sjovere at have et lille digitalt kamera ved siden af. Mit nye
Fuji Finepix F30, starter lynhurtigt og kan en masse. Fotografere i
mørke. Vildt. Selv om vores Sony phones er gode kameraer.

Du tror ikke på Googles har et ES i ærmet til Jul?
--
Venlig hilsen
Flemming Rubini