Browser
stl_s 3840
arlet 2470
FF opdatering
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 07-11-08 18:00

Er det muligt at slå automatisk opdatering i FireFox fra? Hvorhenne?

Jeg vil gerne opdatere den, men jeg vil godt selv bestemme hvornår det
skal være

Venlig hilsen
Kirsten

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 07-11-08 18:07

"Kirsten Bjorneboe" <varpelev-delete@tdcadsl.dk> skrev

> Er det muligt at slå automatisk opdatering i FireFox fra? Hvorhenne?
>
> Jeg vil gerne opdatere den, men jeg vil godt selv bestemme hvornår det
> skal være

Funktioner -> Indstillinger -> Avanceret
Vælg fanebladet "Opdateringer".

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 08-11-08 20:52

On Fri, 7 Nov 2008 18:07:23 +0100, "Philip Nunnegaard"
<nunnenospam@hitsurf.dk> wrote:

>"Kirsten Bjorneboe" <varpelev-delete@tdcadsl.dk> skrev

>Funktioner -> Indstillinger -> Avanceret
>Vælg fanebladet "Opdateringer".

Mange tak! Så simpelt og alligevel så virkningsfuldt
Jeg har totalt overset fanerne. Flovt.

Mange hilsener
Kirsten