Sløjfning af nedgravet olietank
Fra : Familien Carstensen

Dato : 02-11-08 11:43

Hej alle

Søger erfaringer med firmaer som foretager tømning og sandfyldning af
nedgravede olietanke og gerne priserfaringer
Nævn gerne hjemmesider numre til firmaer i det sydsjællandske og
falsterområden

Ved nogle evt. om man kan foretage noget af det selv ( her tænkes på
sandfyldningen ).

hilsen Carsten

Fra : Mureren

Dato : 02-11-08 14:17

> Søger erfaringer med firmaer som foretager tømning og sandfyldning af
> nedgravede olietanke og gerne priserfaringer
> Nævn gerne hjemmesider numre til firmaer i det sydsjællandske og
> falsterområden

SVS Kloakservice kan anbefales. Topprofessionelle folk, benyttes af
oliebranchen i forvejen.
http://www.svs-kloakservice.dk/sls.asp

Mvh.
Mureren

Fra : jnfugato@gmail.com

Dato : 02-11-08 08:47

On 2 Nov., 14:16, "Mureren" <mureren_tag_det_v...@mail.tele.dk> wrote:

> SVSKloakservicekan anbefales. Topprofessionelle folk, benyttes af
> oliebranchen i forvejen.http://www.svs-kloakservice.dk/sls.asp
>
> Mvh.
> Mureren

AA Service og Transport kan også varmt anbefales

mvh Jens

Fra : jnfugato@gmail.com

Dato : 02-11-08 08:50

On 2 Nov., 16:46, jnfug...@gmail.com wrote:

> AA Service og Transport kan også varmt anbefales
>
> mvh Jens

Hej Igen

Her er et link til hjemmesiden hvor du kan få mere at vide bla.a. krav
til tank sløfning

www.aaservice.dk

mvh Jens

Fra : Jacob Andersen

Dato : 02-11-08 17:01

> [...]
> falsterområden
>
> Ved nogle evt. om man kan foretage noget af det selv ( her tænkes på

Det bedste råd til det er at få den gravet op, mens at forsikringen stadig
dækker evt forurening - dvs inden et år. Alt andet er efter min mening hul i
hovedet.

Mvh
Jacob

Fra : Familien Carstensen

Dato : 02-11-08 20:02

Indtil videre flere gode svar, men ingen erfaringer med priser??? evt incl
opgravning og jordprøver??