Købe opvaskemaskine i Tyskland?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-10-08 02:35

Vores opvaskemaskine er defekt; jeg har kigget lidt på fx. en Miele G1022SCU
og fundet følgende priser i Danmark:

http://kortlink.dk/5x7w

Er der nogen der ved om det kan betale sig at køre til Citti Grossmarkt og
købe den hos MediaMarkt i stedet?

Skal alligevel derned på lørdag.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-10-08 08:57

Hans Paulin (6310) skrev:

> [...]
>
> http://kortlink.dk/5x7w
>
> Er der nogen der ved om det kan betale sig at køre til Citti
> Grossmarkt og købe den hos MediaMarkt i stedet?

Prøver lige i dk.forbruger også
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders

Dato : 30-10-08 09:41

> Prøver lige i dk.forbruger også
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Du glemte Fleggaard !

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-10-08 10:35

Anders skrev:

> Du glemte Fleggaard !

Nej, Fleggaard har den til 5.495 kr.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders

Dato : 30-10-08 11:02

> Nej, Fleggaard har den til 5.495 kr.
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Den koster stortset det samme hos Wupti !

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-10-08 11:07

Anders skrev:

> Den koster stortset det samme hos Wupti !

Okay + fragt?

Foreløbig kigger vi i Flensborg, regner jeg med
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders

Dato : 30-10-08 11:15

> Okay + fragt?
>
> Foreløbig kigger vi i Flensborg, regner jeg med
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Det er med fragt, du kan jo selv lave en testbestilling inden du evt. køber,
men du kan være heldig at den allerede bliver leveret imorgen.

Prisen er baseret på, at du selv skal sørge for at komme af med den gamle,
ellers så tager Wupti 199,- for det.
Men de er hurtigt sparet...

Fra : Anders

Dato : 30-10-08 11:21

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> køber, men du kan være heldig at den allerede bliver leveret imorgen.
>
> Prisen er baseret på, at du selv skal sørge for at komme af med den gamle,

Du kan selvfølgelig kontakte Fleggaard og få dem til at komme med godt
tilbud på den....

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-10-08 11:34

Anders skrev:

> Du kan selvfølgelig kontakte Fleggaard og få dem til at komme med godt
> tilbud på den....

Har ikke lyst til at forhandle om prisen - så hellere Tyskland
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders

Dato : 30-10-08 12:27

Det er jo op til dig selv, men så skal du også vurdere om du vil køre til
Tyskland og hente den, hvis du kan få den til stortset samme pris hos
Wupti...

Det går jo stortset lige op.
Du skal jo afsætte tid og køre derned først, og så er der bilen der skal
have brændstof, og slitage på bilen, så kan det ikke betale sig....

Det skulle da lige være, hvis Fleggaard giver 4 års garanti, hvor du kun får
3 i DK

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-10-08 12:38

Anders skrev:

> Du skal jo afsætte tid og køre derned først, og så er der bilen der
> skal have brændstof, og slitage på bilen, så kan det ikke betale
> sig....

Vi skal i Citti alligevel
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders

Dato : 30-10-08 15:40

> Vi skal i Citti alligevel
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

OK - god tur

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-10-08 23:23

Anders skrev:

> OK - god tur

Tak
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 30-10-08 21:06

Hans Paulin (6310) skrev:

> Vi skal i Citti alligevel

Aprospos Citti' : Hvad med Metro?
Men du står måske hårdt på Miele'n og er ikke de mere diskrete navne??
Metro har en til 2250.- incl. på online-tilbudsavisen.

--
Armand.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-10-08 23:27

Armand skrev:

> Aprospos Citti' : Hvad med Metro?
> Men du står måske hårdt på Miele'n og er ikke de mere diskrete navne??
> Metro har en til 2250.- incl. på online-tilbudsavisen.

Mjae...Miele *har* i hvertfald været kvalitet

Læste dog forleden (det var vist ang. vaskemaskiner) at Zanussi både er
billigere og bedre, men alligevel...

Jeg kan osse sagtens få en Gram til 3600 kr. i dk, men har i mange år været
glad for Miele (2 vaskemaskiner, 2 støvsugere)
Hans
www.zofiaoghans.dk