Montering af trapeztag
Fra : ronnie.ziegler@gmail~

Dato : 25-10-08 13:58

Hejsa,

jeg skal montere et nyt trapeztag på mit brændeskur, men er i tvivl
om, hvordan det bedst skal gøres.

Jeg har købt pladerne og klippet dem til, men hvordan undgår jeg, at
de revner ved montering. Jeg skal vel have nogle specielle trapez
skruer, men kan disse bare skrues i uden problemer, eller skal jeg på
én eller anden måde lave nogle huller først, og hvordan gøres dette
evt?

På forhånd tak,
Ronnie

Fra : Ole V Jensen

Dato : 25-10-08 21:48

<ronnie.ziegler@gmail.com> wrote:

> Jeg skal vel have nogle specielle trapez
> skruer, men kan disse bare skrues i uden problemer, eller skal jeg på
> én eller anden måde lave nogle huller først, og hvordan gøres dette
> evt?

Du skal nemlig have nogle specielle skruer.

Der er to slags.
Den ene skrues i toppen af bølgerne og der lukkes med en lille klip.
Den anden skrues i bunden af bølgerne og slutter tæt ved hjælp af noget
gummi.

Den ene slags skruer er selvborende, den anden ikke.

Hvad for en slags du skal bruge ved jeg ikke, men spørg der hvor du
køber pladerne.

Prøv at kigge på www.rias.dk, der bør du kunne finde nogle
monteringsvejledninger.

mvh
Ole-J

Fra : Per H

Dato : 25-10-08 22:05

On Sat, 25 Oct 2008 12:58:12 -0700 (PDT), ronnie.ziegler@gmail.com
skrev:

>Hejsa,
>
>jeg skal montere et nyt trapeztag på mit brændeskur, men er i tvivl
>om, hvordan det bedst skal gøres.

køb skruer til montering i bunden af bølgen. Det er muligt at du
skal bore for.

spørg trælasten

per

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-08 22:50

> [...]
> skruer, men kan disse bare skrues i uden problemer, eller skal jeg på
> én eller anden måde lave nogle huller først, og hvordan gøres dette

Se hvordan her:

http://b2b.rias.dk/8/Systemsu.pdf

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-