elmontering bogstaver
Fra : ncp

Dato : 24-10-08 07:40

På en fresh elventilator med timer og bevægelsessensor
står der ved de 3 tilslutninger:
SL

Hvad står SL for?

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-08 15:18

ncp wrote:
> På en fresh elventilator med timer og bevægelsessensor
> står der ved de 3 tilslutninger:
> SL
>
> Hvad står SL for?

SlukLortet og undlad at genposte i forkert ng

Fra : bgb

Dato : 24-10-08 17:34

Just !

Just fuck you
fede klaphat

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-08 17:50

bgb wrote:
> Just !
>

> Just fuck you
> fede klaphat

AHDH eller bare normal åndsvag

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-10-08 17:59

<Just> skrev i meddelelsen

> AHDH eller bare normal åndsvag

Velkommen til blå stue. :)

- Martin

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 25-10-08 12:52

HA! Han er sq da ikke helt humorforladt ham Just!!! *GG*

Hilsen
PeterLS

Fra : bgb

Dato : 25-10-08 14:53

Næh , men han er stadigvæk en FED KLAPHAT

Og til Just jeg vil da 100% skide højt på hvad og hvor der postes
i nyhedsgrupperne.
Så sig du bare til så kan vi spamme lortet totalt

fede nar

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-08 15:20

bgb wrote:
> [...]
> i nyhedsgrupperne.
> Så sig du bare til så kan vi spamme lortet totalt

Din IQ er noget lav

Fra : bgb

Dato : 25-10-08 15:39

JUST

Derfor er du stadigvæk en lille fed og stinkene klaphat

Fra : Nielsen

Dato : 25-10-08 23:21

"bgb" <gbgb@sfsfsf.net> skrev i en meddelelse
> JUST
>
> Derfor er du stadigvæk en lille fed og stinkene klaphat

Og du kan ikke stave. Velkommen i mit kill filter!

/Ths

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-10-08 15:24

"ncp" <ncp@mail.dk> skrev i meddelelsen
På en fresh elventilator med timer og bevægelsessensor
står der ved de 3 tilslutninger:
SL

Hvad står SL for?

N = neutral
L = Live
SL= Switched Live

Altså fast fase til L, nul til N og kontakt til SL (evt. loftbelysning).

- Martin