Erfaringer med køb af ovntørret brænde onl~
Fra : ronnie.ziegler@gmail~

Dato : 23-10-08 07:42

Hejsa,

jeg skal købe noget ovntørret brænde, som jeg havde tænkt mig skulle
være ask, og har kig på to steder på nettet http://www.traesalgshop.dk/index.php
og http://fyrmedtrae.dk/.

Nu vil jeg høre, om der er nogle herinde, som har erfaringer med nogle
af disse to steder, eller som kan anbefale et bedre og måske billigere
alternativ, som jeg ikke selv har opdaget.

På forhånd tak,
Ronnie

Fra : Stig Mogensen

Dato : 23-10-08 17:05

ronnie.ziegler@gmail.com wrote:

> [...]
> af disse to steder, eller som kan anbefale et bedre og måske billigere
> alternativ, som jeg ikke selv har opdaget.

Jeg har selv lige købt hos http://www.braendenu.dk/, og det var tip top.

Prøvede først med traesalgsshop.dk, men han svarede hverken telefon eller
email...........

/Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 23-10-08 22:40

>Nu vil jeg høre, om der er nogle herinde, som har erfaringer med nogle
>af disse to steder, eller som kan anbefale et bedre og måske billigere
>alternativ, som jeg ikke selv har opdaget.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du kommer fra?

Men her i vendsyssel, er det vældigt populært at finde brændet gennem
GulGratis. Brændet er temmelig sikkert ikke ovntørret, men hvis bare det er
"tørt nok" er det vel ok? Prisen er omkring det halve af hvad byggemarkeder
og lign. tager. Eller kan i hvert tilfælde tales derned. Og sjovt nok,
kender de fleste "brændehuggere" en vognmand der kan levere til en billig
penge

Mvh

Jasper

Fra : ronnie.ziegler@gmail~

Dato : 24-10-08 07:13

On 23 Okt., 23:40, "Jasper Norman Ahrensbach"
<jas...@FJERNESahrensbach.com> wrote:

> [...]
> og lign. tager. Eller kan i hvert tilfælde tales derned. Og sjovt nok,
> kender de fleste "brændehuggere" en vognmand der kan levere til en billig

Hejsa og tak for svarene. Brændet skal leveres i Herlev lidt uden for
København, så det er vist en lidt lang tur fra vendsyssel :)

Jeg kigger på http://www.braendenu.dk og sammenligner med de andre.

Mvh
Ronnie