Problem med sending
Fra : Snorre Berg

Dato : 03-11-08 13:19

Jeg får ikke sendt fra MobileMe med denne maskinen, en G4 PB 12".

Jeg kan sende med de andre maskinene i huset på samme ISP, bare ikke denne.

I dag slettet jeg .Mac-kontoen og gjenopprettet den igjen, men det samme
skjer.

Sliten og velbrukt maskin fra 2003, men med en bare 10 måneder gammel
harddisk.

Hva kan dette være?

Fra : d.t.antonsen@usit.ui~

Dato : 04-11-08 01:59

On Nov 3, 1:18 pm, Snorre Berg <snorrebergf...@gmail.com> wrote:
> [...]
> skjer.
>
> Sliten og velbrukt maskin fra 2003, men med en bare 10 måneder gammel

Port 25 er ofte sperret da dette er en "virusport", bruk 465 eller 587
SSL eller TLS. Ser ut som det er en automagisk innstilling hos meg i
Leoapard, men sjekk åkkesom.

DT