macbook, defekt skærm
Fra : Bo Hellum

Dato : 30-10-08 09:13

Hej alle

Hvad koster det sådan ca at få repareret en defekt skærm på en macbook. 1/3
af skærmen er fyldt med en grå bjælke, og resten er "streget" over med tynde
røde / grønne streger. Sætter jeg en ekstern skærm til så kører den fint,
men det er ikke just den optimale løsning. Garantien dækker ikke mere.

Hygge

Bo

Fra : Flemming Rubini

Dato : 30-10-08 09:51

Bo Hellum <bo@hellums.dk> wrote:

> [...]
> røde / grønne streger. Sætter jeg en ekstern skærm til så kører den fint,
> men det er ikke just den optimale løsning. Garantien dækker ikke mere.

har du haft den skilt ad?

Flemming Rubini

Fra : Bo Hellum

Dato : 30-10-08 09:55

"Flemming Rubini" <flemming@rubini.invalid> skrev i en meddelelse

> har du haft den skilt ad?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Flemming Rubini
>
> E-post: brug reply for at få korrekt adresse.

Nej, overhovedet ikke.