Film til BÅDE mænd og kvinder
Fra : Peter Jensen

Dato : 24-07-01 22:14

Hej,

De fleste erotiske film er lavet for mænd med fokus på kvinden. Min kæreste
og jeg søger alternativer. Har I nogle forslag til film med fokus på begge,
helst med par som også er sammen i virkeligheden.

Peter

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 24-07-01 23:08

On Tue, 24 Jul 2001 23:13:45 +0200, "Peter Jensen"
<firecracker88@yahoo.com> wrote:

> [...]
>og jeg søger alternativer. Har I nogle forslag til film med fokus på begge,
>helst med par som også er sammen i virkeligheden.

lav nogen selv ?
MvH
Bo

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 25-07-01 05:58

"Peter Jensen" <firecracker88@yahoo.com> wrote in message
> [...]
begge,
> helst med par som også er sammen i virkeligheden.

Er de??

Jeg og de piger/kvinder (en af gangen), jeg har været sammen med, har da
haft lige store/lille glæde af de pornofilm vi har set..

Der er jo selvfølgelig film som Constance og Pink Prison, som eftersigende
skulle være lavet til kvinder... Men de blev sablet ned af de fleste som så
dem, herunder var kvinderne de "værste"..... "Ikke nok action" var den
generelle dom..

/Henning

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-07-01 12:19

*DrømmeFyren* <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en
> [...]
>
> Jeg og de piger/kvinder (en af gangen), jeg har været sammen med, har da
> haft lige store/lille glæde af de pornofilm vi har set..

Sådan er piger så forskellige. Det er nu min opfattelse at de fleste ikke
tænder på pornofilm som de laves flest.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 27-07-01 10:43

"Peter Jensen" <firecracker88@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> *DrømmeFyren* <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en

> Sådan er piger så forskellige. Det er nu min opfattelse at de fleste ikke
> tænder på pornofilm som de laves flest.

No shit. Samtlige piger/kvinder jeg har været sammen, og samtlige jeg har
talt med det om men ikke været sammen med (herunder venners kærester, min
mor, min søster osv.) tænder på pornofilm....

/Henning

Fra : henning

Dato : 27-07-01 15:19

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> talt med det om men ikke været sammen med (herunder venners kærester, min
> mor, min søster osv.) tænder på pornofilm....

En lidt pudsig ting:
Nu mere min kone brokker sig over en pornofilm
vi ser, des mere liderlig er hun bag efter, når vi
laver vores egen forestilling, for lukkede døre
og efter at have stukket vat i ørene på ungerne *GGG*

MVH
Henning

Fra : Pita

Dato : 27-07-01 15:54

> vi ser, des mere liderlig er hun bag efter, når vi
> laver vores egen forestilling, for lukkede døre
> og efter at have stukket vat i ørene på ungerne *GGG*

Synd, de skal da lære noget, om ikke så mange år er det omvendt *GG* De har
forstilling på værelset og I har fået stoppet vat i ørerne *S*

--
Pita

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 28-07-01 01:17

On Fri, 27 Jul 2001 16:19:27 +0200, "henning" <h2m65@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>laver vores egen forestilling, for lukkede døre
>og efter at have stukket vat i ørene på ungerne *GGG*

Tjaaaa .... der er nu et eller andet der som det som mand kan være
svært at blive klog på - bnorste fra at man ikke skal give sig til at
debatere det rationelt - så er man fanme ude og skide på sin egen
pyramide :)
MvH
Bo

Fra : Look

Dato : 25-07-01 17:44

Måske disse er noget for jer: http://www.monica.dk/ Der er også kommet to
danske film med titlen "Hjemme hos ..." Dem kan jeg ikke lige finde et link
til, men de føres i de butikker der gør i naturfilm.

Det er de eneste kommercielle film jeg kender der kommer i nærheden af det I
efterlyser. Ellers må I starte jeres egen produktion og bytte med
ligesindende - det marked findes skam også

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-07-01 12:17

Look <Look_dk@ofir.dk> skrev i en
> [...]
link
> til, men de føres i de butikker der gør i naturfilm.

Tak for linket! Det var vidst lige det vi ledte efter - vi prøver dem.

Fra : Dan Andersen

Dato : 30-07-01 15:13

Hej "Look" og jer andre

> [...]
link
> til, men de føres i de butikker der gør i naturfilm.

Er der nogle af jer som har købt disse film ? - på billederne ser de jo
rigtig frække og "private" ud.
Ville gerne høre jeres meninger om dem.

Mvh.

Dan Andersen