Frugtavl, professor Poul Hansen ?
Fra : frank

Dato : 21-10-08 13:11

Jeg fandt for en måneds tid siden en helt fantastisk god/omfattende
hjemmeside om frugtavl, lagt på nettet af professor i frugtavl Poul Hansen
(måske efter professor i frugtavl Anton Pedersen).

Her er hjemmeside adressen: http://hjem.get2net.dk/pohansen/

Den er desværre forsvundet.

Er der nogen som ved hvad der er blevet af den ? Findes den eventuelt i
bogform?

V.h. Frank

Fra : Carsten Keller

Dato : 21-10-08 14:11

"frank" <frankhan@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Den er desværre forsvundet.
>
> Er der nogen som ved hvad der er blevet af den ? Findes den eventuelt i

Hvor den er blevet af er ikke godt at vide, men du kan muligvis finde noget
af det du savner her:

http://web.archive.org/web/20070506105429/http://hjem.get2net.dk/pohansen/

Her er der også nogle kontaktoplysninger på ophavsmanden, han er nok den
mest oplagte at spørge:

Vinteradresse:
Otte Ruds Vej 163
DK-5220 Odense SØ
tlf. +45 66158579

Sommeradresse:
Falkevej 12
Løkkeby Strand
DK-5953 Tranekær
tlf. +45 62501979

Keller

Fra : frank

Dato : 21-10-08 19:05

Hej Carsten. Tak for svaret, det var en god mulighed at få, så jeg vil
ringe til Poul Hansen.

Tak igen.

Venlig hilsen, Frank.

Fra : frank

Dato : 21-10-08 19:12

"frank" <frankhan@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Carsten. Tak for svaret, det var en god mulighed at få, så jeg vil
> ringe til Poul Hansen.
>
> Tak igen.
>
> Venlig hilsen, Frank.

Og vil da også sige tak for de interessante links, som jeg er ved at arbejde
mig igennem. Jeg har 20 frugttræer i haven fordelt på blommer, æbler og
pærer. Jeg arbejder med dem som hobby og har stor fornøjelse af det. Der
har i år været et kæmpe udbytte.

v.h. Frank